پخش انيميشن "مشاهير" كاري از مركز پويانمايي صبا امروز از شبكه پويل آغاز مي شود.

اهورا شهبازي (كارگردان انيميشن "مشاهير") در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: انيميشن "مشاهير" با تكنيك كات اوت كامپيوتري در 26 قسمت 15 دقيقه اي براي مخاطب كودك و نوجوان در مركز پويا نمايي صبا توليد شده است.



وي افزود: "مشاهير" به معرفي و آشنايي با مشاهير ايران از جمله امير كبير، كمال الملك، ملك الشعرا، سهراب سپهري، جهان پهلوان تختي، شريعتي، قيصر امين پور، مرتضي مميز، علي حاتمي، ابوالحسن صباو ... مي پردازد.

**آشنايي كودكان با مشاهير تاريخي هدف ماست

وي هدف خود را از ساخت اين انيميشن اينگونه عنوان كرد: هدف از ساخت اين انيميشن آشنايي بچه ها با مشاهير تاريخي و فرازو نشيب هاي زندگي آنها و همچنين شناخت برخي از آثار به جا مانده از اين بزرگان است و تلاش شده بار طنز داستان را بالا ببريم تا براي مخاطب جذاب باشد.



وي اظهار داشت: ساخت اين انيميشن حدود يك سال و نيم به طول انجاميد و طوري ترسيم شد تا تماشاي آن علاوه بر كودك و نوجوان براي مخاطب بزرگسال هم جذابيت داشته باشد.



لازم به ذكر است؛ اهورا شهبازي: كارگردان، تهيه كننده: مركز صبا، ايفا تصوير: مجري طرح،  نويسنده: عليرضاثاني فر و يونس لطفي، آرمين رهبر: موسيقي از عوامل اين انيمشن هستند.






گفتني است؛ پخش انيميشن "مشاهير" كاري از مركز پويا نمايي صبا امروز ساعت 21:40 از شكبه پويا آغاز مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار