با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و همراهی نیروهای نظامی ، انتظامی و مردمی سومین شكارچی گرفتار در منطقه كوهستانی ازناو خلخال نجات یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سه شكارچی در منطقه شكار ممنوع ازناو خلخال گرفتار برف و كولاك شده بودند كه یكی از آنها با سقوط به ته دره از ناحیه پا مصدوم شده بود.

دو نفر از این افراد دیشب توسط نیروهای امدادی نجات یافتند و تلاش برای نجات فرد مصدوم تا ساعتی پیش در جریان بود .

فرماندار خلخال گفت: تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر خلخال و استان ، نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی بسیار صمیمانه مردم خلخال با نیروهای امدادی برای نجات جان شكارچی مصدوم سقوط كرده به اعماق دره كوهستان ازناو قابل تحسین است.

هوشنگ محمدی افزود: با تلاش نیروهای امدادی حاضر در منطقه هم اكنون مصدوم حادثه از اعماق 300 متری دره تا محل ایستگاه اول گروه امداد رسانی بالا آمده و برای مداوا و درمان به بیمارستان خلخال منتقل شده است.

وی گفت: از ساعت 16 بعد از ظهر دیروز از زمان شناسایی محل سقوط مصدوم حادثه نیروهای امدادی اقدامات لازم را برای زنده نگهداشتن وی در شرایط جوی نامساعد و زیر برف و كولاك انجام داده و موفق شدند مصدوم را با استفاده از امكانات گرمازا در محل حادثه زنده نگهداشته و جان وی را از مرگ حتمی نجات دهند/س

برچسب ها: اردبیل ، امدادگران ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.