حجت‌الاسلام روانبخش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ورود جبهه پايداري به مباحث انتخاباتي با تشکيل تيم تدوين برنامه رياست جمهوري

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي جامعي که درون جبهه صورت گرفته است قصد ورود با برنامه به انتخابات را داريم نه صرفا با پوسترهاي انتخاباتي، از اين رو در حوزه‌هاي کلان کشوري برنامه‌هاي وي‍ژه‌اي خواهيم داشت.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به اهميت شوراي فقاهت در جبهه پايداري اظهار داشت: يکي از نگراني‌هاي جريانات سياسي، انحراف از مسير فقاهت و اسلام ناب است که همچنان بارها بعد از انقلاب ديديم برخي از جريانات دچار آن شدند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در ادامه با تأکيد بر اين مطلب که جبهه پايداري تنها يک حزب نيست و جبهه‌اي داراي گفتمان است،‌ تصريح کرد: همه مصوبات اين جبهه، چه در زمينه انتخابات و چه ساير حوزه‌ها بايد به تأييد شوراي فقاهت برسد و بر اساس اساسنامه شوراي مرکزي اگر شوراي فقاهت طرحي را به تصويب نرساند،‌ آن موضوع ارزشي نخواهد داشت.

وي افزود: به طور کلي شوراي فقاهت براي تبيين خط فکري فقاهت و اسلام ناب بوده است تا جبهه پايداري از هرگونه انحراف در امان بماند.

حجت‌الاسلام روانبخش در ادامه به تشکيل تيم تدوين برنامه رياست جمهوري توسط اين جبهه اشاره و خاطرنشان کرد: اين تيم با هدف جلوگيري از غيرکارکردي شدن برنامه‌هاي جبهه،‌ تشکيل شد و سعي بر آن است تا برنامه در محيطي آکادميک فارغ از فضاي سياسي و با نهايت تأکيد بر کارآمدي آن تنظيم شود.

وي بر همين اساس تصريح کرد: اين برنامه در دو بخش حوزه محور و وزارتخانه محور فعاليت خواهد داشت به آن معنا که هم از کارشناسان حوزوي و هم از کارشناساني که هم‌اکنون در حوزه اجرايي کشور مشغول فعاليت هستند،‌ براي تدوين اين برنامه استفاده خواهد شد.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در پايان با بيان اين مطلب که در جبهه پايداري به دنبال برنامه‌ريزي کلان هستيم،‌ خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي جامعي که درون جبهه صورت گرفته است قصد ورود با برنامه به انتخابات را داريم نه صرفا با پوسترهاي انتخاباتي، از اين رو در حوزه‌هاي کلان کشوري از جمله،‌ فرهنگي، اقتصادي،‌ سياسي، ‌اجتماعي،‌ بين‌المللي و غيره، برنامه‌هاي وي‍ژه‌اي خواهيم داشت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار