معاينه مخازن و تست فني خودروها در 80 مرکز کشور اجرا مي شود.

محمد نادري مديرعامل شرکت فن آوران پارسيان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: اين شرکت از 4 سال پيش مجري طرح تبديل 520 هزار خودرو، سوخت دوگانه سوز برابر با قرارداد وزارت نفت و شرکت ملي پخش و پالايش فرآورده هاي نفتي در آذرماه امسال انجام داده است.

وي تصريح کرد: غير از خودروسازي بزرگترين سهم تبديل کارگاهي کشور توسط اين شرکت انجام مي شود.

نادري تاکيد کرد: 520 هزار دستگاه خودرو دوگانه سوز در 80 مرکز تبديلي در سطح کشور به صورت زنجيره اي از سازندگان در اين بخش در خصوص انتقال تکنولوژي براي تبديل ژکلاتور از کشورهاي اروپايي داشته و در توليد خط CNG نيز فعاليت مي کند.

مديرعامل شرکت فن‌ آوران پارسيان اضافه کرد: علاوه بر توليد خط CNG در 80 مرکز بحث تست فني خودرو معاينه مخازن نيز انجام مي شود و در اين رابطه مذاکرات اوليه با وزارت نفت و شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي داشتيم اميدواريم کارهاي خوبي در اين زمينه صورت گيرد.

وي تاکيد کرد: براي آينده نيز معاينه فني خودروها و تست مخازن را در دستور کار داريم، همچنين مرحله تست و بازرسي دوره اي و استانداردسازي تبديل کارگاه ها انجام خواهد شد.

نادري افزود: شرکت فن آوران پارسيان در 4 حوزه نفت و گاز، CNG، صنايع معدني و انرژي نو فعاليت مي کنند، همچنين در حال حاضر ساخت بزرگترين دکل هاي حفاري کشور توسط اين شرکت انجام مي شود که سبب شده 70 درصد توليدات در کشور انجام شود و مابقي از خارج وارد مي شود که ارزآوري بيشتري را به همراه داشته به نوعي که انقلابي را در صنعت نفت به وجود آورده است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار