«كتاب جامع آزادراه‌هاي ايران» با حضور معاون وزير راه و شهرسازي در سومين نمايشگاه راه و شهرسازي و صنايع وابسته رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ياشگاه خبرنگاران ، در حاشيه سومين نمايشگاه راه و شهرسازي ؛ «كتاب جامع آزادراه‌هاي ايران» با حضور مدير عامل شرکت ساخت و توسعه زير بناهاي حمل و نقل کشور در غرفه معاونت ساخت و توسعه آزادراه‌ها رونمايي و در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفت.
 
صادقي درباره موضوع ،«كتاب جامع آزادراه‌هاي ايران» گفت: اين كتاب به بيان تاريخچه كاملي از نحوه آغاز و چگونگي ساخت راه‌ها و جاده‌هاي كشور از ابتدا تا به حال ارائه مي‌دهد.
 
وي با بيان اين كه اين كتاب از اين پس در اختيار دانشجويان و شركت‌هاي خصوصي قرار مي‌گيرد ادامه داد: در اين كتاب نحوه مشاركت مردم در ساخت بزرگراه‌ها و توسعه آزادراه‌ها به عنوان يك شبكه مهم شرياني كه نقش مهمي را در كشور ايفا مي‌كند توضيح داده شده است.
 
معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اين‌كه قوانين مربوط به پرو‌ژه هاي مربوط به حمل و نقل و راه سازي كشور در كتاب بيان شده‌اند افزود: در اين كتاب توضيح كاملي از نحوه عملكرد بخش خصوصي در اين حوزه آورده شده است. /عب

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، زیربنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار