نشست سازندگان مجموعه تلویزیونی «مدرسه عشق» با حضور علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج صداوسیما برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج رسانه ملی، در این نشست که علیرضا سالمی نیک (تهیه کننده)، قدرت اله صلح میرزایی (کارگردان) و دکتر جلیل عرفان منش (سرپرست گروه تحقیق و نگارش) حضور داشتند نکاتی در خصوص پیشرفت محتوایی، نحوه جمع آوری خاطرات، ایده ها، مصاحبه ها و روند کلی نگارش مطرح گردید.
براساس این گزارش جعفری، رئیس بسیج صداوسیما نیز با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: از مهمترین اهداف ساخت این سریال، افزون بر ترویج فرهنگ متعالی بسیج، ارائه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در کنار معرفی شاخص های پایگاه نمونه بسیج به منظور آموزش پایگاه داری و ارائه الگوی مناسب به بسیجیان کشور است.
وی با تاکید بر انجام کار پژوهشی دقیق و عمیق قبل از تولید این مجموعه تلویزیونی ادامه داد:  در این سریال سعی خواهد شد نقش و تفکر بسیجی در احیای ارزشهای اسلامی و اصلاح روشها و رفتارهای غلط، نقش کلیدی بسیج به عنوان عقبه استراتژیک جمهوری اسلامی ایران و کلید حل مشکلات کشور در قالب خاطرات و سوژه های شیرین و مخاطب پسند با رنگ آمیزی مناسب و با بهره‌گيري از نيروهاي توانمند و رعايت همه‌ي اصول درام، قصه، گره‌هاي داستاني، كاري ارزشي انجام شود.
شایان ذکر است سریال مذکور در حال حاضر در مرحله تحقیق و نگارش بوده و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی و سازمان های اقشاری بسیج در سراسر کشور می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی madreseeshgh.ir نسبت به ارسال خاطرات، ایده ها و سوژه هایی که قابلیت تبدیل به برنامه های تلویزیونی دارند، اقدام نمایند.
فعالیت های قرآنی و مذهبی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، ایام الله و مناسبت های دینی و انقلابی، اعزام به جبهه و کمک های مردمی، کاروان های راهیان نور و اردوهای زیارتی و تفریحی، گشت های شبانه و تورهای ایست و بازرسی، سازندگی و عمران مناطق محروم، فعالیت های علمی و پژوهشی، کمک به مستمندان و نیازمندان، ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی، درمانی و رفاهی، توسعه ورزش و اخلاق ورزشکاری و... از محورهای اصلی ساخت مجموعه تلویزیونی مدرسه عشق است./ي2
 
برچسب ها: مدرسه عشق ، سریال ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار