بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با وجود تکذیب نکردن حضورش در تیم میثاق گفت: هنوز با میثاقی ها قرار داد نبسته ام.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ در پی صحبت های مسئولان باشگاه میثاق تهران مبنی بر حضور وحید شمسایی در این تیم و ثبت قرار داد این بازیکن همه انتظار توپ زنی شمسایی را مقابل تیم هلال احمر در هفته ی سیزدهم لیگ برتر داشتند اما سرمربی این تیم اعلام کرد به دلیل قوانین، شمسایی در بازی هفته بعد مي تواند در ترکیب تیم قرار گیرد.

مسئولان باشگاه در حالی در انتظار پیوستن شمسایی به میثاق هستند که این تیم نیاز به یک بازیکن حرفه ای و گلزن دارد اما با وجود اطمینان سرمربی میثاق در خصوص پیوستن این بازیکن به این تیم،  صحبت های شمسایی مبنی بر قطعی نبودن حضورش در میثاق جای تعجب داشت.

دراین خصوص وحید شمسایی بازیکن ملی پوش فوتسال  کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر حضورم در تیم میثاق تهران قطعی نیست مسائلی وجود دارد که باید در مورد آنها با مسئولان باشگاه صحبت کنم طی چند روز  آینده در جلسه ای مسئله ی حضورم در باشگاه به نتیجه خواهد رسید.

 وی افزود: هنوز با باشگاه میثاق قرار داد ثبت نکرده ام در صورت توافق مسولان به میثاق می پیوندم اما درحال حاضر هیچ چیز قطعی و قابل پیش بینی نیست./آق


برچسب ها: میثاق ، بازیکن ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار