رئیس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه علیرغم کسب موفقیت های ارزشمند در عرصه های مختلف طی سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ولی کشورمان نقاط ضعف و کمبودهای جدی دارد، گفت: باید با بهره برداری از ظرفیت های موجود در راستای رسیدن به شرایط بهتری برنامه ریزی و تلاش شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، حجت الاسلام پورمحمدی موفقیت های ارزشمند جوانان ایران اسلامی را در عرصه های مختلف یکی از ظرفیت های اصلی کشور عنوان کرد و گفت: امروز جوانان ایران اسلامی با تکیه بر توانمندی های خود حرکت های عظیم علمی را آغاز کرده اند و باید با تمام توان آنها را حمایت کرد.
وی وجود ضعف در دستگاه ها و ادارات دولتی را برای خدمت گذاری بهتر به اقشار مختلف مردم یکی از مسائل مهم کشور دانست و افزود: مردم ما در شرایط مختلف رشادت های زیادی را انجام داده اند و به همین دلیل امروز وظیفه مدیران است که با نهایت تلاش و جدیت به آنها خدمت گذاری کنند.
رئیس سازمان بازرسی کشور جبران عقب ماندگی ها در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: در صورتی که بتوانیم به خوبی برنامه ریزی کرده و از ظرفیت های در اختیار خوب استفاده کنیم زمینه برای رفع این مشکلات و کمبودها نیز فراهم می شود./س
برچسب ها: جبران ، جوانان ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.