برگزیده سومین دوره سوگواره لحظه های عاشورایی در بخش عکس خواستارچاپ آثار برگزیده تصویری این سوگواره در قالب کتاب شد وگفت: چاپ این آثاردرقالب کتاب می تواند به عنوان سندی برای علاقمندان به هنر عکاسی عاشورایی باشد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، برگزیده سومین دوره سوگواره لحظه های عاشورایی در بخش عکس اظهار کرد: آثاره ارسالی به بخش عکس چهارمین سوگواره لحظه های عاشورایی نسبت به دوره های گذشته رشد بهتری داشته است.

برگزیده سومین دوره سوگواره لحظه های عاشورایی در بخش عکس خواستار برگزاری بخش های فیلم، فیلم نامه و عکس سوگواره لحظه های عاشورایی به صورت تخصصی و تفکیکی شد.

وی با بیان اینکه در آثار ارائه شده بخش عکس هنرمندتان عکاس تنها به نوع سبک عزاداری پرداخته اند، گفت: در قالب آثار عکس این سوگواره ویژگی های اخلاق، فداکاری، گذشت، نو دوستیف کنار هم بودن در عکس ها ککمتر مشاهده می شود.

بازدار همچنین به ویژگی های آثار ارسالی به بخش جنبی عکس اشاره کرد و افزود: در این بخش حس و حال عاشورا نمود بیشتری دارد.

برگزیده سومین دوره سوگواره لحظه های عاشورایی دربخش عکس خواستاربرگزاری بخش های فیلم، فیلم نامه و عکس سوگواره لحظه های عاشورایی به صورت تخصصی و تفکیکی شد و گفت: برگزاری بخش های فیلم، فیلم نامه و عکس بصورت تفکیک موجب می شود تا هنرمندان برای هر بخش انرژی ویژه خاصی بگذارند و خروجی بهتری نیز حاصل می شود.


برچسب ها: برگزیده ، سومین ، دوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.