ششمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تیر اندازی بانوان کشور در شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری )، روز گذشته، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مسابقات لیگ دسته یک تیر اندازی کشور با حضور 8 تیم تهران ( الف و ب )، البرز، همدان، کرمان، خراسان شمالی و گاز سرخس، از 23 آذرماه جاری، به مدت 2 روز در سالن یادگار امام (ره) شهرکرد برگزار شد و تیم ها به صورت دوره ای با  هم به رقابت پرداختند.
تیم استان چهارمحال و بختیاری در این مسابقات در رشته های تفنگ و تپانچه، با  کسب نتیجه تساوی در برابر تیم تهـران (ب)، بر جایگاه سوم لیگ دسته یک تیر اندازی کشور  ایستاد.
در عناوین انفرادی این مسابقات و در رشته تفنگ بادی هم صبا تهرانی از  البرز، اسماء سیستانی از کرمان و طیبه ابراهیمی از تهران (الف)، به ترتیب عناوین اول  تا سوم را به دست آوردند.
در رقابت های تپانچه نیز معصومه خدابنده از همدان،  مرضیه علیدوست از البرز و نسرین موحدی از خراسان شمالی، موفق به کسب مقام های اول تا سوم  شدند.
لازم به ذکر است ادامه این مسابقات، دی ماه سال جاری ادامه خواهد یافت و  تیم استان چهارمحال و بختیاری هم در صورت کسب عناوین اول یا دوم جدول مسابقات، می تواند به لیگ برتر راه  پیدا کند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.