نماینده مردم شهرستان شهركرد و عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأكید بر لزوم افزایش سرعت در انجام پروژه های عمرانی در استان چهارمحال و بختیاری، تلاش بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی استان در جذب اعتبارات ملی را خواستار شد.

سید سعید زمانیان در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیران اجرایی استان باید با تلاش و پیگیری مداوم، سهم اعتبارات استانی از اعتبارات ملی را افزایش دهند تا بتوان از این شیوه، توسعه استان را سرعت داد.

وی اضافه كرد: استان چهارمحال و بختیاری از استان های توانمند كشور در بسیاری از بخش هاست ولی سهم این استان در مقایسه با درآمد ملی كم است.

نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری در توسعه پایدار و همه جانبه، تاكید كرد: باید برای خروج استان از بن بست، تعامل و همكاری بیشتری در موارد بین بخشی انجام شود.

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان تدوین و جمع بندی سند توسعه استان چهارمحال و بختیاری، اضافه كرد:ضروری است فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان، موارد را بر اساس آمایش سرزمینی و به صورت خاص تهیه و ارائه كنند.
وی، همچنین با بیان دریافت بیش از 2 هزار نامه از سوی مردم در خصوص حل مشكلات، تصریح كرد: بیشتر این نامه ها با موضوع شكایت مردم از عملكرد دستگاه های اجرایی در بخش های منابع طبیعی، امور اراضی، محیط زیست و دستگاه های خدمات رسان است. 
زمانیان اضافه كرد: مردم، نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی را مورد اعتماد می دانند و این نامه ها از سوی دفتر نمایندگان برای بررسی بیشتر و حل مشكلات به دستگاه های اجرایی ارسال می شود.

زمانیان دهكردی بر لزوم پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی به این نامه ها تأكید كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.