عسگراولادي با حضور در جلسه‌ شوراي عالي جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارائه مطالبي درباره شرايط كنوني كشور و مسائل انتخابات، پيشنهاد كرد جامعه مدرسين با راهنمايي و هدايت در مسير كار، آنها را ياري کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، جلسه‌ شوراي عالي جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز جمعه مورخ(24 آذر)  باحضور حبيب‌الله عسگراولادي رئيس جبهه‌ پيروان خط امام و رهبري و پنج نفر از همراهان وي تشكيل شد.


عسگراولادي در اين ديدار  که محمدرضا باهنر، منوچهر متکی، اسدالله بادامچیان و احمد کریمی اصفهانی وي را همراهي مي‌کردند به ارائه مطالبي در باره شرايط كنوني كشور و مسائل انتخابات پرداختند و پيشنهاد كرد كه جامعه مدرسين با راهنمايي و هدايت در مسير كار، آنها را ياري کند.

در اين ديدار همچنين اعضاي جبهه‌ پيروان خط امام و رهبري حاضر در جلسه، در توضيح و تكميل مباحث مطرح شده  به بحث و گفتگو  پرداختند.

در اين ميان اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم نيز نظرات و مطالبي را در زمينه انتخابات و مسائل روز کشور ارائه کردند.

شايان ذکر است در پايان اين ديدار مقرر شد در آينده نسبت به كيفيت همكاري  تصميم‌گيري شود.


گفتني است شب گذشته محسن کوهکن، نایب رییس جبهه پیروان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزییات اين ديدار اظهار داشت: محور اصلی این دیدار و تأکید اعضای جامعه مدرسین بر حفظ اتحاد و اتفاق مجموعه های اصولگرا بود و به صورت کلی روی مصادیق انتخاباتی نیز صحبت هایی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اعضای جامعه مدرسین نسبت به مسائل بی تفاوت نبوده و حساسیت های خود را دارند، گفت: از دغدغه های اعضای این جامعه، پرداختن به دین و مشکلات مردم از سوی مسئولین بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار