شرکت مادر تخصصی عمرا ن و بهسازی شهری ایران در اولین روز از سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته حضوری فعال و پررنگ داشت و تعداد زیادی از مسئولان، کارشناسان، متخصصان و عموم مردم جامعه از غرفه این شرکت بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهر ی ایران  که در نمایشگاه سال گذشته وزارت راه و شهر سازی از نظر محتوا  مقام  اولی را کسب نموده است، امسال نیز با عزم و اراده جدی تر  در سومین نمایشگاه وزارت راه و شهر سازی  و صنایع وابسته حضور پیدا کرده است.

براساس این گزارش: شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهر ی ایران در نمایشگاه امسال شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران  با ارائه  فضا سازی بافت های فرسوده و واحدهای نوسازی شده از طریق ماکت ،تشریح عملکرد و فعالیت های ستادی و شرکت های عمران و مسکن سازان استانها  و انجام مسابقات نقاشی در بین کودکان و خردسالان  بستر و زمینه آشنایی عموم  مختلف جامعه را  جهت آگاهی با مباحث  احیاء ، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی مهیا نموده است.

همچنین این  شرکت در مدت برپایی این نمایشگاه بااستفاده از مدرسان و اندیشمندان نشست های تخصصی در زمینه های نوسازی و بهسازی  بافت های فرسوده برگزار می نماید.

گفتنی است سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی 23 تا 26 آذرماه در محل مصلای تهران برگزار می‌شود./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار