ادعای مربوط به وقوع قیامت در 21 دسامبر (جمعه اول دی) طبق تقویم قوم ˈمایاˈ سیل گردشگران خارجی را روانه روستای ˈشیرینجهˈ در ازمیر (غرب ترکیه) کرده است.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ادعای مربوط به وقوع قیامت و پایان جهان در 21 دسامبر که از سال ها قبل مطرح شده است و این ادعا که تنها دو منطقه در جهان شامل منطقه شیرینجه ترکیه و یک روستا در فرانسه از این قیامت تاثیر نخواهند پذیرفت موجب سرازیر شدن سیل گردشگران به این منطقه در ترکیه شده است .

ایرنا نوشت: روستای شیرینجه در منطقه غرب ترکیه که گفته می شود مدتی نیز محل اقامت حضرت مریم (ع) بوده و از اماکن مقدس مسیحیان محسوب می شود درحال حاضر روزهای شلوغی را می گذراند .
گردشگران خارجی که خواهان گذراندن روز 21 دسامبر در این منطقه هستند از ماه ها پیش به رزرو پانسیون و هتلهای موجود در این منطقه پرداخته اند و بسیاری از منازل موجود نیز در این روز از سوی گردشگران اجاره شده است.

برای پذیرایی از گردشگرانی که خواهان سپری کردن روز 21 دسامبر در این منطقه هستند چادرهایی نیز برپا شده است که گفته می شود صدها هزار گردشگر خارجی این روز را در این منطقه سپری خواهند کرد .

اهالی این روستا نیز با استفاده از این فرصت سعی در کسب سود بیشتر دارند و ادعای روز قیامت در 21 دسامبر را به عنوان فرصتی برای معرفی بیشتر روستای خود در جهان و کسب درآمد در فصل زمستان که فصلی غیرگردشگری است ؛ تلقی می کنند.

شبکه های تلویزیونی ترکیه نیز بطور متمادی با پخش برنامه هایی در بخش های خبری خود از آمادگی مردم ˈشیرینجهˈ برای پذیرایی از گردشگران در روز 21 دسامبر سخن به میان می آورند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مرتضي
۰۹:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۱
الحمدالله ما مسلمانيم و طبق فرموده هاي قرآن كريم به هيچ عنوان از اين خبرها در اون روز نيست .ولي خود اين خبر از نشانه هاي آخرالزمان است كه در آخرالزمان شايعات زياد ميشه .ان شاءالله كه هر چه زودتر آقا تشريف بياورند تا اين بي خردان بدانند كه رفتن به فلان روستا و شهر آنها را از مرگ و عذاب الهي در دور نگه نميدارد. اللهم عجل لوليك الفرج
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۱
حداقل نگویید قیامت، بگویید آخر دنیا. قیامت در دین اسلام تعریف خاص خودش را دارد که با این چرت و پرت ها خیلی متفاوت است.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۹:۱۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۱
هيچ اتفاقي نخواهد افتاد زيرا مرداني از فارس ،هنوزعلوم زيادي را كشف نكرده اند
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۹:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۱
يعني واقعيت داره؟
آخه مگه ميشه كسي بياد آينده رو پيش بيني كنه.
كسي از 1 ساعت ديگه خودش خبر نداره.
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۰۰:۲۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۱
بار اولی نیست که از این ادعا ها دارن
شایعه ای بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۱
خدایا یه شری بده که خیر ما توش باشه!
Iran (Islamic Republic of)
نلی
۲۳:۲۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۱
اصلاباورم نمیشه.هرچی خدابخوادهمون میشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۰۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۱
خوش به حالشان یک مشت مردم بی عقل امدن اونجا.
اگه واقعی باشه چی؟
آخرین اخبار