مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: من وارث باشگاهی هستم که شرایطش زیر صفر است ولی از آبرویم می گذرم تا گوشه ای از خرابی هاي آن را جبران کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولس تهران امروز صبح در برنامه ورزش و مردم حضور به عمل رساند و گفت: متأسفانه مجبور شدم دوباره رسم مدیر عاملان گذشته را تکرار کنم و با ژوزه قطع همکاری کنم.


امسال هم تیم باخت و هم ژوزه کریمی را اخراج کرد و همه اینها باعث شد با خواست هواداران و پیشکسوتان ژوزه را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم و ژوزه انتظاراتمان را برآورده نکرد قرار شد به کمیته فنی بیاید که مذاکراتی با هم انجام دهیم و به تفاهم برسیم ولی در کمیته فنی حاضر نشد هر چند باز هم یک جلسه با وی گذاشتیم و او در آن جلسه به من گفت که ما هر 2 ضرر کردیم چون من دوست داشتم در آخرین سال مربیگریم باز هم مقام کسب کنم.

رويانيان در خصوص دستیاران ژوزه اشاره کرد: امروز جمعه 24 آذر ساعت 18:00 با دستیاران ژوزه جلسه خواهیم داشت و در این جلسه به توافقات نهایی می رسیم.

*دست هاي پشت پرده و سکوها باعث جدايي مانوئل شدند

مدیر عامل سرخپوشان در ادامه تصریح کرد: من وقتی به پرسپولیس آمدم استیلی سرمربی تیم بود و جو سکوها باعث شد تا استیلی برود بعد دنیزلی را مربی تیم کردیم که دستهای پشت پرده باعث شد تا دنیزلی هم از پرسپولیس جدا شود بعد از آن سراغ مانوئل رفتیم که هم سکوها و هم دستهای پشت پرده اجازه کار کردن به وی را ندادند.

در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در پرسپولیس هیچ مربی و بازیکنی نمی تواند به تنهایی موفق شود جریان هایی هستند که نمی خواهند پرسپولیس موفق شود. یک عده در تیم نفوذ می کنند و عده ای هم می خواهند با پول تیم را از بین ببرند. ولی من این را بگوییم که چیزی برای از دست دادن ندارم.


*12 بار دلم را شکستند

رویانیان تاکید کرد: از زمانی که به پرسپولیس آمدم 12 بار دلم شکسته است از دست افرادی که نمی خواهند پرسپولیس درست شود چرا که منافعشان در خطر است.ولی من از آبرویم می گذرم تا گوشه ای از این خرابی ها را جبران کنم.

وی در خصوص مشکلات پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس 50 سال سابقه دارد و هم اکنون هیچ تیم پایه ی ندارد و من الان وارث چیزی هستم که زیر صفر است من نیامدم که تیم را قهرمان کنم دنبال جام قهرمانی هم نیستم. من دیدم پرسپولیس بیمار است و به این نتیجه رسیدم که برای برطرف کردن مشکلات این تیم باید دست به تغییرات ساختاری بزنم.

مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به این سوال که الان چه چیزی باعث خوشحالی شما می شود، گفت: درک و تفاهم بین من، پیشکسوتان و هواداران است که من را خوشحال می کند ولی این را هم بگوییم تنها چیزی که باعث شد من بمانم حمایت هواداران بود.



*درفشي فر را 7 ستاره کرده ام
من بهترین مربی و بازیکنان را برای پرسپولیس آوردم و بهترین امکانات را فراهم کردم به طوری که ورزشگاه درفشی فر 7 ستاره است.

من با حوصله به حرف های هواداران گوش می دهم و با آنها صحبت می کنم ولی این بیماری باشگاه باعث می شود تا ما از این شیرینی لذت نبریم و این را هم بگویم که این تیم می تواند قهرمان آسیا شود.

*5 شرکت تجاري به اسم پرسپوليس ثبت کرده ام

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص فعالیت های اقتصادی باشگاه اذعان داشت: من در مالزی، برزیل، آلمان، امارات و کرواسی دفتر زده ام و تاکنون 5 شرکت تجاری در یک سال گذشته به اسم پرسپولیس ثبت کردم این در حالیست که دیگر تیم های لیگ برتری از جاهای دیگر حمایت می شوند ولی استقلال و پرسپولیس فقط وابسته به دولت هستند.

ما در یک سال سه کمپانی مشترک در کشورهای مختلف دایر کردیم و با باشگاه شاهین کانادا همکاری کردیم که قرار شد این باشگاه از این به بعد با اسم شاهین پرسپولیس به میدان برود علاوه بر این بزودی صندوق سرمایه گذاری و شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نیز به ثبت می رسد.


محمد رویانیان در خصوص سرمربی تیمش نیز تصریح کرد: گل محمدی باید از امکانات استفاده کند و نباید رفع مسئولیت کند و باید با قدرت به کارش ادامه دهد؛ گل محمدی انسان باسواد و باشخصیتی است و قرار شده است دستیارانش را خودش انتخاب کند.

*پروين بزرگ پرسپوليس است

وی در خصوص جایگاه پروین در تیم نیز توضیح داد: پروین بزرگ پرسپولیس است و به نوعی بکن بائر ایرانیان است و جایگاهش بالا است من هم از او می خواهم که با قدرت بیاید و کمک کند و اگر به ما کمک نکند از او گله خواهم داشت.

وی ادامه داد: ژوزه دارای شخصیت بالایی است و من حتما از وی تقدیر می کنم چرا که او 4 ماه است حقوق نگرفته هر چند در کسب نتایج ضعیف پرسپولیس هم بازیکنان و هم مدیریت و هم کادر فنی مقصر بودند و بازیکنان در قد و قواره ی اسمشان ظاهر نشدند و کار نکردند.


*انصاري فرد در پرسپوليس مي ماند

رويانيان در خصوص خرید انصاری فر توسط آث میلان نیز تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و انصاری فر تا پایان قراردادش در پرسپولیس خواهد ماند.

وی در پاسخ به این سوال که برای پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی خواهید ساخت اظهار داشت: من ورزشگاه تورین را از نزدیک بازدید کردم و جزو آرزوهایم است که روزی چنین ورزشگاهی در تهران برای پرسپولیس بسازیم.


* گردان با قدرت به کارش ادامه مي دهد

رويانيان در خصوص جدایی گردان نیز خاطر نشان کرد: گردان سر تمرینات حاضر مي شد، او فکر می کرده که پرسپولیس وی را نمی خواهد و برای همین چند روزی تمرینات را ترک کرده بود ولی هم اکنون در تمرینات حضور دارد و با قدرت به کارش ادامه می دهد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره همکاری با باشگاه رئال مادرید بیان داشت: مذاکرات خوبی با باشگاه رئال مادرید داشتیم و تصمیم گرفته شده که یک آدکامی فوتبال دایر کنیم آکادمی که 70 درصد آن متعلق به باشگاه پرسپولیس و 30 درصد دیگر برای مادریدی هاست./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۱
آقای رویانیان شما به خاطر منافع خودتون بود که گند زدید به پرسپولیس.
حالا آبروی از دست رفته تان را به گردن پرسپولیس نداز
آخرین اخبار