دبير هيات دو و ميداني خراسان رضوي از آغاز رقابت هاي 5 ورزشكار خراساني در مسابقات دو و ميداني غرب آسيا از امروز و برگزاري مسابقات دو و ميداني انتخابي بانوان استان در روز جمعه خبر داد.



محمدرضا خوش باطن در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: رقابت هاي دو و ميداني غرب آسيا از ديروز چهارشنبه 22 آذرماه در كشور امارات آغاز شده و تيم ملي دو و ميداني كشور با بهره گيري از 5 ورزشكار خراسان رضوي و با همراهي علي سعادتمند يكي از مربيان دو و ميداني استان در اين مسابقات حضور دارد.

وي افزود: فاطمه برزنوني در ماده پرش طول بخش بانوان، عليرضا حبيبي در ماده پرش طول، مسعود مقدم در ماده پرتاب چكش، مصطفي ابراهيمي در ماده دو 400 متر و حسن تفتيان در 2 ماده دو 100 و 200 متر ورزشکاران خراسانی هستند که از امروز 23 آذرماه كارخود را در مسابقات دو و ميداني غرب آسيا آغاز كرده اند.

دبير هيات دو و ميداني خراسان رضوي همچنين از برگزاري مسابقات دو و ميداني قهرماني بانوان اين استان در روز جمعه 24 آذرماه جاری خبر داد و گفت: بانوان دو و ميداني كار خراسان رضوي در رده هاي سني نوجوانان، جونان و بزرگسالان براي كسب مجوز حضور در تيم هاي منتخب اين رده هاي سني استان از فردا در سالن باغبانباشي مشهد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خوش باطن افزود: اين رقابت ها به منظور انتخاب اعضاي تيم دو و ميداني نوجوانان و جوانان خراسان رضوي جهت حضور در مسابقات قهرماني كشور که در دي ماه سال جاری در تهران برگزار می شود انجام می شود.

وی یادآور شد: همچنین در بخش بزرگسالان ورزشکاران برتر این مسابقات در قالب تیم منتخب بانوان استان به مسابقات دو و ميداني دهه مبارك ایام دهه فجر که بهمن ماه سال جاری در اروميه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

برچسب ها: دبیر ، هیات ، دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.