سرکرده ی قاچاقچیان اقلام قاچاق طی یک عملیات در شب گذشته در یکی از شناورهای خود با مقادیر زیاد کالای متفرقه و غیر قانونی دستگیر شد.


فرمانده ی دریابانی بوشهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در تشریح خبر فوق گفت: ماموران پایگاه دریابانی طی اطلاعات کسب کرده از ورود یک شناور حامل کالای قاچاق بلافاصله  دست  به عمل شده  و اقدامات گسترده خود آغاز نمودند.
 سرهنگ لشکری در ادامه افزود:ماموران دریابانی با ردیابی این شناور موفق به رویت آن شدند که دریک عملیات طراحی شده و غافلگیرانه توانستند آن را توقیف و 5 سرنشنین آن را دستگیر نمایند.
 این  مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: ماموران پس از بررسی های انجام شده از متهبن متوجه شدند که یکی از آنان از بزرگ ترین سر کرده های قاچاقچیان است که از اجناسب از مبدا امارات متحده عربی بارگیری می کند وبه مقصد دیلم به راه می افتد.
 لشکری در خاتمه با اشاره به بازرسی از شناور،‌خاطر نشان کرد:  ماموران درنهایت موفق به کشف 24 هزار عدد قرص نیرو زا یک هزار و 907 کیلو پودر نیروزا، بیش از هزار کیلو پوشاک، 20 تن برنج و مقادیر قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی به رازش تقریبی یک میلیارد ریال شدند./ل
برچسب ها: دستگیری ، اقلام ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار