مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اطلاعاتی که من از وضعیت تیم ها دارم، بقیه هم از لحاظ مالی وضع مناسبی دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد رویانیان در برنامه تلویزیونی شب گذشته گفت: این مسئله که گفته می شود پرسپولیس وضع مالی خوبی دارد به این شکل نیست ما تلاش کرده و در آمدزایی کردیم اما من مطلعم که تیم های دیگر هم وضع مالی مناسبی دارند و این اطلاعات به من رسیده است.
 
وی ادامه داد: من تاکنون 2 میلیارد از وزارت ورزش گرفته ام و 6 میلیارد از اسپانسر، 2/5 میلیارد حق پخش تلویزیونی و 2 میلیارد از حامی و هوادار پرسپولیس گرفته بودم ضمن اینکه یک میلیون دلار حقیقی نیز در این برهه از زمان خیلی به ما کمک کرد.
 
رویانیان اظهار داشت: تیم های استقلال، سپاهان و دیگر تیم ها نیز پول دارند، بازیکن گرفته اند اما ما بدلیل رنگ قرمز همیشه متهم هستیم، ما هم مثل بقیه تیم هاایم اما نمی دانم چرا بیشتر به چشم می آییم.
 
وی افزود: در آینده ساختار سازی مناسبی در پرسپولیس شکل می گیرد ما تراز قانونی داریم حالا فرض بر اینکه 100میلیون بدهی داشته باشیم اما قول می دهم کارهایی انجام دهم که در 50 سال آینده به پرسپولیس کمک کند.
 
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: قصد داشتیم سامان آقازمانی را به پیکان بدهیم اما توافقات لازم انجام نشد و این موضوع فعلاً منتفی است و با وجود بازگشت علی کریمی دیگری نیازی به بازیکن نداریم ضمن اینکه رضا حقیقی را به دلیل نیاز جذب کردیم و قراردادمان با کلاه کج نیز امروز نهایی می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Germany
هدایت
۰۰:۰۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۱
آقای رویانیان تاکنون ناواردترین مدیری هست که بعنوان مدیر عاملی یک تیم ورزشی انتخاب شده اند و برای جلوگیری از لطمات بیشتر به فوتبال و پرسپولیس بهتر است استعفا دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۱
این رویانیان چقدر داره اراجیف میگیه آخه
همش داره غرولند میکننه
آخرین اخبار