مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور گفت: خودرو وانت پیکانی مقابل روستای چاه بلند نیشابور به‌علت نقص فنی پس از چند دور چرخیدن در عرض جاده متوقف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان مذکور، محمود برئی افزود: این وانت‌پیکان که در مسیر یک بلوار ٧۶ متری در حرکت بود با بریدن پلوس چرخ عقبش متوقف شد.

وی بیان داشت: خودرو افسر شب آتش‌نشانی که در آن مسیر در حرکت بود با دیدن صحنه برای جلوگیری از حوادث احتمالی با توجه به بارندگی و مه جاده توقف کرد تا به راننده وانت کمک کند.

مدیر‌ عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور عنوان کرد: مامور آتش‌نشانی چراغ گردون و فلاشر خودرو خود را روشن گذاشت و یک نفر را نیز با پرچم در فاصله دورتر قرار داده بود تا به رانندگان هشدار دهد.

برئی ادامه داد: متاسفانه یک خودرو سواری پژو با خروج از لاینی که در حرکت بود، قصد سبقت داشته و زمانی که متوجه خودرو آتش‌نشانی شده، نتوانسته است خودروش را متوقف سازد و به‌علت سرعت زیاد و لغزندگی جاده در اثر بارندگی با مزدای آتش‌نشانی برخورد کرد .

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این دو حادثه کسی آسیب ندیده است و فقط خودروها دچار آسیب شدند.

مدیر‌ عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور ادامه داد: با اعلام افسر شب یک تیم نجات به محل اعزام شد و با قرار دادن دوک خطر و علائم هشدار دهنده تا انتقال خودروها توسط امداد خودرو در محل ماندند.

برئی اضافه کرد: رانندگان باید در شرایط هوای بارانی و مه با سرعت مطمئن حرکت کنند تا در زمان لزوم بتوانند خودرو خود را کنترل و متوقف کنند./س

برچسب ها: خدمات ، ایمنی ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.