استاندار خراسان شمالی گفت:رونق استان جذب سرمايه گذاران واقعي است

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمود احمدی بیغش درششمين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان بابیان این خبرگفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان از کسانیکه قابلیت سرمایه گذاری دارند حمایت کرده و به منظور توسعه استان در چارچوب قانون، سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری تشویق كنند.

وی اظهارداشت :باتوجه به سفر مقام معظم رهبري و تاكيدمعظم له به خصوص در بحث توسعه كشاورزي استان و لزوم تكيه براقتصاد داخلي،خواستار توجه ويژه مديران وبرنامه ريزان به اين امور شد.

وی به اعتبارات اختصاص یافته دراستان اشاره کردو افزود:درحال حاضر 141ميليارد تومان از اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان صد درصد،ابلاغ شده است كه از اين میزان 84 ميليارد تومان تخصيص داده شده است.

احمدی بیغش اظهارداشت:مدیران دستگاه های دولتی باید این اعتبارات را برای طرح های مصوب شده هزینه كنند و از هزینه كرد آن در محل های پیش بینی نشده پرهیز كنند.

وی در خصوص ادعای یكی از نمایندگان در مورد تبعیض در تخصیص اعتبارات گفت:اعتبارات سفر رهبری از سوی دفتر معظم له با توجه به شناختی كه از استان حاصل شده برای اجرای طرح های زیربنایی كه توسعه استانی را در پی دارد،اختصاص یافته است.

احمدی بیغش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم اقتصادی كشور و بروز برخی مشكلات اقتصادی افزود: مردم ما با عنایت خداوند و در سایه ولایت فقیه در این جنگ تمام عیار اقتصادی نیز دشمن را ناكام خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد:اتكای مردم ما به خداوند متعال و رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از بدو انقلاب موجب شده تا تحریم های دشمنان و تحمیل هشت سال جنگ بر این كشور كارساز نباشد./س

برچسب ها: جذب ، سرمایه گذار ، واقعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.