مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی، پژوهش را به عنوان یکی از ‌محورهای اصلی اقدامات موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی مشهود دانست.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره¬ای، جوانان و پژوهش¬های اجتماعی آستان قدس رضوی حسین یوسفی همزمان با هفته پژوهش با بیان این مطلب که پژوهش در عمق فعالیت‌های موسسه خدمات مشاوره‌ای مشهود است، اظهار داشت: واحد پژوهش این موسسه می‌تواند در کنار سیار موسسات و مجموعه‌های پژوهشی به عنوان مکمل در حوزه پژوهش آستان قدس رضوی فعال باشد.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در خصوص کادرسازی جوانان متعهد، مبتنی بر نیازهای فعالیت‌های اجتماعی نقش داشته و می‌تواند با توجه بیشتر به این موضوع فرصت‌های ویژه‌ای در سطح کشور برای استفاده بیشتر از نیروهای کارآمد و خلاق جوانان ایجاد نماید.

وی با اشاره به فعالیت موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در سه حوزه خانواده، جوان و زائر و همچنین انجام پژوهش‌های تاثیرگذار در این زمینه ها، اظهار داشت: این مجموعه با بهره‌گیری از اساتید مجرب و با سطح علمی مناسب توانسته است، جایگاه مناسبی در عرصه پژوهش کسب کند و بسیاری از پژوهش‌ها را به مرحله اجرا درآورد.

یوسفی تصریح کرد: اقدامات پژوهشی موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی به عنوان یک نهاد پژوهشی می‌تواند در بهتر برگزارشدن برنامه‌های موسسه و همچنین برنامه‌های آستان قدس رضوی نقش موثر داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر این نکته که اقدامات موسسه در اجرای نظرسنجی‌ها و طرح‌های پژوهشی اداره‌کل روابط عمومی به خوبی انجام شده است،گفت: پژوهش‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده توسط این موسسه برای اداره‌کل روابط عمومی دارای سطح علمی مناسبی بوده و توانسته است نتایج خوبی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های آستان قدس رضوی و نیز ارائه خدمات به مخاطبین به ویژه زائران مرقد ملکوتی حضرت رضا (ع) داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی ادامه داد: موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی با سابقه ۱۵ ساله‌ در حوزه پژوهش جایگاه مناسبی میان کودکان، جوانان و خانواده‌ها ایجاد کرده و درکنار فعالیت‌ها خود در این حوزه‌ها نقش‌آفرینی موثری داشته است.

یادآور می شود 19 لغایت 25 آذرماه با هدف نهادینه شدن امر پژوهش و ارج نهادن به پژوهشگران و معرفی پژوهش های انجام شده هفته پژوهش و فناوری نام گذاری شده است/ س


برچسب ها: آستان ، قدس ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.