مهمترین عناوین خبری گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران که در روز چهار شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "اسلام" برنده نهايي تحولات سياسي اخير در منطقه بوده است ، همکاري 1500 شخصيت سياسي و رسانه اي عراقي با گروهک منافقين/بزودي اسامي آنها افشا مي‌شود ، اوباما 65 میلیون سال قبل منقرض شده است! و.... است

مهمترین عناوین اخبار بين الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

"اسلام" برنده نهايي تحولات سياسي اخير در منطقه بوده است
"آيدو نهوشتان" فرمانده سابق نيروي هوايي ارتش رژيم صهيونيستي اذعان كرد كه "اسلام" برنده نهايي "بيداري اسلامي" در منطقه بوده است.

همکاري 1500 شخصيت سياسي و رسانه اي عراقي با گروهک منافقين/بزودي اسامي آنها افشا مي‌شود
يک منبع نزديک به نخست وزير عراق و عضو حزب الدعوه الاسلاميه از در اختيار داشتن فهرستي توسط حکومت اين کشور خبر داد که در آن نام 1500 شخصيت سياسي و رسانه اي که با گروهک تروريستي منافقين همکاري مي‌کنند، به چشم مي خورد.

اقدام آمريکا در به رسميت شناختن مخالفان سوري مغاير با توافقنامه ژنو است/آمريکا به پيروزي مخالفان سوري به واسطه ارسال سلاح براي آنان متکي است
شبکه تلويزيوني روسيااليوم لحظاتي پيش در خبري فوري اعلام کرد مسکو به رسميت شناخته شدن مخالفان سوري موسوم به ائتلاف سوريه را از جانب آمريکا، مغاير با توافقنامه ژنو درباره سوريه دانست.

کشته شدن 42 تن از عناصر پ ک ک در شرق ترکيه
دست کم چهل و دو تن از اعضاي حزب کارگران کردستان در چند عمليات در شرق اين کشور کشته شده اند.

اوباما 65 میلیون سال قبل منقرض شده است!
پژوهشگران، گونه اي از مارمولک هاي منقرض شده را به سبب داشتن دندان هايي شبيه دندان هاي رئيس جمهور آمريكا، به نام "اوبامادون باريك" نام گذاري كردند.

ابقاي البدري در سمت دبير کلي اوپک
عبدالله البدري براي يک سال ديگر در سمت دبير کلي اوپک ابقا شد .

وزير دفاع آمريکا وارد افغانستان شد
لئون پانتا وزير دفاع آمريکا بطور غيرمنتظره وارد افغانستان شد تا با فرماندهان نظامي درمورد سطح نيروهايي که پس از سال 2014 در اين کشور باقي مي مانند رايزني کند .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار