رئيس دفتر رئيس‌جمهور گفت: بي ترديد امروز جامعه جهاني اذعان دارد و مردم دنيا نيز گواهي مي‌دهند كه بخش مهمي از تاثير‌گذاري توفيقات احمدي‌نژاد در عرصه داخلي و خارجي به خاطر كارآمدي حوزه دفتر ايشان است‌.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري سيد حسن موسوي در مراسم توديع و معارفه مدير كل حوزه دفتر رييس جمهور گفت: همه بايد تلاش كنيم مسئوليت و امانت الهي خدمتگزاري را با تصميم گيري هاي سنجيده و درست، منشا خدمات مفيد به مردم و كشور قرار دهيم.

موسوي با اشاره به اهميت فعاليت در حوزه كاري دفتر رييس جمهور، تصريح كرد: در حوزه اجرا و نظام اجرايي، همه مسئوليت ها و توفيقات، به اين مركز محدود و كم تعداد وابسته است و بخش قابل توجهي از توفيق در عرصه اجرا منوط به كارآمدي اين حوزه است و در كل مي توان گفت كه موفقيت حساس ترين دستگاه ها در كشور اعم از قواي مجريه و ساير قوا نيز به توفيق و اهتمام به حوزه دفتري بستگي دارد.

رييس دفتر رييس جمهور خاطر نشان كرد: بي ترديد امروز جامعه جهاني اذعان دارد و مردم دنيا نيز گواهي مي دهند كه بخش مهمي از تاثير گذاري توفيقات احمدي نژاد در عرصه داخلي و خارجي به خاطر كارآمدي حوزه دفتر وي است .

وي تصريح كرد: حوزه دفتر رييس جمهور، مركزي است كه با كار و تلاش ارزنده خود مي تواند همه گره ها و مشكلات نقش بسته در افكار مردم به خصوص اقشار محروم را به سرعت باز كند.

سيد حسن موسوي همه مسئولين را به قدرشناسي از فرصت خدمتگزاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فراخواند و گفت: انسان وقتي در محيطي قرار مي گيرد شايد به حساسيت مسئوليت خود توجه نداشته و قدرشناس آن هم نباشد در حالي كه فرصت خدمتگزاري زودگذر است و نبايد آن را به راحتي از دست داد و بايد قدردان اين نعمت و امانت الهي بود.

رييس دفتر رييس جمهور گفت : بي ترديد مسئوليت هاي عظيم الهي عقوبت هاي عظيمي نيز دارند و اگر قدر مسئوليت هاي خطير خود را ندانيم، اين فرصت از دست خواهند رفت و فرصت هاي از دست رفته در عقوبت و نسلهاي آينده ما تاثير گذار خواهند بود.

وي افزود: اگر در زمان خدمت و مسئوليت خود قصوري از ما سرزده باشد سزا و جزاي اعمالمان را خواهيم ديد و بايد مد نظر داشته باشيم كه جزا مختص به آن دنيا نيست بلكه در اين دنيا نيز پاداش و جزاي اعمال خود را خواهيم ديد.

موسوي با اشاره به حجم بالاي فعاليت و مسئوليت هاي حوزه دفتر رييس جمهور، گفت: براي بهتر انجام شدن فعاليت و مسئوليت هاي حوزه دفتر رييس جمهور نياز به همفكري و همكاري بدنه دولت وجود دارد و با توجه به تجربيات موفق آقاي همايون حميدي در سازمان جهاني شدن و ميراث فرهنگي، اين مسئوليت به ايشان واگذار شد.

رييس دفتر رييس جمهور همچنين با قدرداني از خدمات ارزشمند و ارزنده ظفر قندي مشاور و مدير كل سابق حوزه دفتر رييس جمهور با اشاره به مسئوليت جديد وي به عنوان سركنسول جمهوري اسلامي ايران در نجف اشرف گفت: آقاي ظفرقندي در مسئوليت جديدشان پاداش 27 سال خدمات صادقانه خود را دريافت نمودند كه 10 سال از اين دوران را توفيق همكاري با رئيس‌جمهور را داشتند و پس از اين 3 سال پايان خدمتشان توفيقي كه نصيب ايشان شده برجسته و برتر است وآن هم همجواري با بارگاه ملكوتي حضرت علي (ع) در نجف اشرف است و اميدوارم ايشان در اين جايگاه جديد نيز موجب خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوري اسلامي باشند.

در پايان اين جلسه لوح تقديري از سوي سيد حسن موسوي مشاور رييس دفتر رييس جمهور و همچنين لوح تقديري از سوي فرماندهي يگان حفاظت رياست جمهوري به صابري ظفرقندي اهدا شد.

همايون حميدي كه سمت معاون هماهنگي پيگيري هاي ويژه خدمات مديريت دفتر رييس جمهور را بر عهده داشت با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره كل حوزه دفتر رييس جمهور منصوب شد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار