رئیس هیئت بوکس خوزستان گفت: امسال مسابقات منطقه ای کشور را در اهواز برگزار می کنیم و با این شرایط امید می رود میزبان خوبی برای مسابقات باشیم.

کاظمی رئیس هیئت بوکس استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛گفت: امسال مسابقات قهرمانی کشور را در چارچوب مسابقات منطقه ای در اهواز برگزار کردیم و در حاشیه این بازی ها فدراسیون بوکس کشور برنامه ای برای راه اندازی مسابقات بوکس منطقه ای داشت.

وی افزود: مسابقات در حالی برگزار می شود که ملی پوشان تیم ملی از دل این رقابتها بیرون می آیند.

وی افزود: در 24 مهر، روسای هیئت ها به همین منظور دعوت شدند تا 6 منطقه بوکس تعیین و برنامه ریزی ها در خصوص مسابقات منطقه ای بوکس اتخاذ شود.

وی ادامه داد: در منطقه 5 که استان خوزستان نیز حضور دارد تیم های استانی اصفهان،‌فارس ، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری قرار دارند که گمان می کنیم گروه قدرتمندی باشد و بوکسورهایی با سطح بالا داشته باشد.

وی ادامه داد: در اولین دوره نیز درخواست کردیم که میزبان باشیم و این درخواست مورد موافقت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: به همین ترتیب در 27 آذر ماه تیم ها وارد خوزستان می شوند. در 28 مراسم افتتاحیه برگزار می شود تا اینکه در پایان در روز 30 آذر ماه فینال رقابت ها برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هم چنین این مسابقات در اوزان 49-52-56-60-64-75-81-91و 91+ برگزار می شود.

*سطح مسابقات بالا است
کاظمی در خصوص سطح مسابقات منطقه ای بیان کرد: سطح مسابقات منطقه ای بسیار بالاست هر استان بهترین بوکسورهای خود را راهی این رقابت ها می کند تا در این مسابقات انتخابی تیم ملی بتواند نمایندگان شابسته خود را معرفی کند و سهمی در تیم ملی داشته باشد .

وی افزود: در چنین تورنمنت هایی که بوکسورها از نقاط مختلف کشور گرد هم می آیند، انگیزه های بسیار بالایی در میان آن ها است چرا که قرار است پاسخ زحمات طولانی مدت خود را ببیند.

*منطقه 5 عملکرد خوبی خواهد داشت
وی در خصوص بوکس منطقه 5 بیان داشت: بوکس منطقه 5 نمایندگان خوبی دارد که بوکسورهای توانمندی دارند. به طور مثال بوکس چهارمحال و بختیاری سطح بالایی دارد. هم چنین فارس نیز قدمت زیادی در بوکس دارد. استان کهکیلویه و بویر احمد نیز همواره نشان داده است عملکرد خوبی داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم این دوره از مسابقات منطقه ای نیز به صورت پویا و در سطح بالایی انجام شود و مسئولان تیم ملی بتوانند بوکسورهای با استعداد، عملکرد خوب را جذب تیم ملی کنند./آق

برچسب ها: بوکس ، اهواز ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار