سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: بازي سختي مقابل تيم ناشناخته داماش ايرانيان در جام حذفي داريم براي حضور در مراحل بالاتر بايد هم ناممان را شكست دهيم.

حميد درخشان سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان در گفتگو باخبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ افزود: تيمهاي ليگ هاي پايين تر هميشه دربازيهاي جام حذفي شگفتي خلق مي كنند و نتايج خوبي هم به دست مي آورند ما نبايد اين تيم را دست كم بگيريم و بايد كنترلشان كنيم تا نتيجه را واگذار نكنيم.

درخشان درباره جذب بازيكنان در فصل نقل و انتقالات گفت:در حال حاضر دو بازيكن فرانسوي و برزيلي در پستهاي فوروارد و هافبك جذب كرديم. مسئولان داماش در حال مذاكره با يك مهاجم خارجي ديگر هستند تا اين بازيكن را هم به تركيب تيم اضافه كنند.

وي در ادامه بيان داشت: با يكي دو ابزيكن از تيمهاي ليگ برتر هم مذاكراتي را انجام داديم كه در صورت توافق نهايي به تيم داماش مي پيوندند.

وي بيان كرد: ليست مازاد براي فصل بعد نياز نداريم تا چند روز ديگر اعلام مي كنيم.

وي در خصوص شكايت استقلاليها از داماش گيلان به خاطر استفاده از كبه بازيكن فرانسوي گفت: سازمان ليگ به موقع ITC اين بازيكن را صادر كرد و ماتوانستيم از وي مقابل استقلال استفاده كنيم. استقلاليها نتوانستند ادعايشان را ثابت كنند.

وي در خصوص پرداخت قراردادهاي بازيكنان گفت: تقريباً 40درصد قرارداد بازيكنان از سوي مسئولان داماش گيلان پرداخت شده است و تا پايان فصل هم مابقي قراردادها داده مي شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار