فرزندان دکتر عطاردي با بيان اينکه فردا سالروز پدرشان است، ابراز اميدواري کردند که سال آينده اين روز را در کنار پدر خود باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مرضيه سادات و سيدحامد و سيدمحمود فرزندان دکتر عطاردي که در ويژه برنامه سالگرد حصر پدر خود در دانشگاه شريف حاضر شده بودند،‌ ضمن آرزوي ديدار مجدد پدر خود، ابراز اميدواري کردند سال پدر را در کنار خود داشته باشند.

مرضيه سادات عطاردي که دانشجوي سال دوم رشته برق دانشگاه شريف نيز هست، با تاکيد بر تلاش دانشجويان براي ادامه دادن راه اساتيدي همچون دکتر عطاردي، گفت: دانشجويان و اساتيد نبايد از ادامه راه افرادي همچون پدرم واهمه داشته باشند و بايد با تکيه بر توکل بر خدا براي پيشرفت کشور تلاش کنند.

دختر دکتر عطاردي باانتقاد از برخورد آمريکا با يک دانشمند علمي گفت: من واقعا درک نمي کنم که دولت آمريکا چگونه برخورد خود را با يک دانشمند فرهيخته آن هم به اتهام واهي توجيه مي‌کند؟

وي با اشاره به نگراني‌هاي خود و خانواده‌اش براي سلامتي دکتر عطاردي، گفت: ما در روزهاي اول حتي از زنده ماندن ايشان نيز اطمينان نداشتيم و برخورد آمريکا باعث لطمات بسياري به سلامتي پدرم شد.

مرضيه سادات اضافه کرد: در کشوري که خود را مهد علم و آزادي بيان معرفي مي‌کند با يک دانشمند فرهيخته چنين برخوردي مي‌کنند، حال فرقي نمي‌کند که اين فرد پدر من باشد يا ديگري و اين امر براي من بسيار عجيب است که چنين تناقض‌هايي را در مواضع دولت‌ مردان آمريکايي و سياست‌هايش مي‌بينم.

فرزند دکتر عطاردي گفت: معتقدم هر کس در حد توان خود بايد تلاش کند تا زحماتي که پدرم در زندان متحمل شد، بي‌تاثير نماند و به جامعه دانشگاهي مي‌گويم که از حمايت يک دانشمند ايراني بيگناه نترسند، چرا که اين اتفاقي است که ممکن است براي هر کسي بيفتد.

در ادامه سيدحامد و سيدمحمود نيز که دانش آموزاني در مقطع ابتدايي هستند در حالي که از فراغ پدر اشک در ديدگانشان جمع شده بود، ضمن آرزوي ديدار مجدد پدرشان گفتند: اميدواريم سال آينده 22 آذر که روز تولد پدرمان است ايشان را در کنار خود داشته باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عطاردی ، فرزند ، تولد ، دانشگاه ، شریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار