مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران از آموزش مفاهیم غیر اسلامی در برخی مهدهای کودک خبر داد و گفت: آموزش و پرورش و بهزیستی تداخل کاری وجود دارد.

محمدعلی عرفان منش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 800 مهد کودک در سراسر شهر تهران وجود دارد گفت: البته اين رقم به استثناي  مهدهای مراکز دولتی، لشگری و بدون مجوز است.

وی با اشاره به اینکه برخی مهدهای کودک در پایه پیش دبستانی نیز اقدام به جذب افراد می نمایند ادامه داد: نظارت و اداره مهدهای کودک به عهده سازمان بهزیستی و نظارت اداره پیش دبستانی ها به عهده آموزش و پروش است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به مطلب بالا افزود: این موضوع باعث بوجود آمدن تداخل در امور موازی کاری در آموزش کودکان شده است لذا در صورت ادامه یافتن این امر موجب آسیب دیدن افراد می شود.

عرفان منش با تأکید بر اینکه در جلسات کمیته ساماندهی مهدهای کودک استان گزارشهای مردمی به دست آمده عدم نظارت صحیح این 2 نهاد مشخص شده است تصریح کرد: عدم نظارت صحیح، نبود ساز و کار مناسب و محتوای درسی از جمله مشکلات موجود است.

وی با تأکید بر اینکه در مهدهای کودک آموزش در کنار پرورش انجام می شود اظهار کرد: متأسفانه به دلیل عدم وجود محتوای درسی مناسب و نظارت کافی و صحیح در برخی مهدهای کودک مفاهیم غیر اسلامی به افراد آموزش داده می شود که به هیچ عنوان مورد پذیرش جامعه اسلامی نیست./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار