فرماندارشهرستان آمل از محقق شدن 50درصد از مصوبات دور سوم سفرهیات دولت به این شهرستان خبر داد.

اكبرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: سهم آمل از سفر سوم هیات دولت به مازندران 17 طرح بوده که تاکنون 50 درصد از طرح‌ها در شهرستان اجرايي شده است.

وي همچنین به روند اجرای طرح های مصوب دور اول و دوم سفر هیات دولت مازندران وشهرستان آمل اشاره کرد وافزود: دولت در سفر اول خود به شهرستان آمل حدود 123 طرح داشته که تاکنون 95درصد این طرح ها اجرایی وبهره برداری شده است.

فرماندار آمل همچنین با بیان اینکه دولت در دور دوم سفر خود به مازندران 77پروژه را برای توسعه و آبادانی این شهرستان تصویب کرده است،تصریح کرد: تاکنون حدود 90 درصد از این مصوبات در قالب طرح های ملي ، استاني و شهرستاني اجرایی شده است.

اكبرزاده با اعلام اينكه هم‌اكنون شهرستان آمل11 پروژه مشترك استاني و 6 طرح شهرستاني در دست اجرا دارد، گفت : دستگاه‌هاي ذيربط بايد تا پايان دولت دهم در تکمیل طرح های باقیمانده ونیمه تمام تلاش واهتمام جدی داشته باشند

وی ، کمبود وتامین نشدن به موقع اعتبار در سفر دوم و سوم هيات دولت در این شهرستان را از مشکلات جدی دانست و افزود: آمل از معدود شهرستان های مازندران است که براي اجراي طرح های مصوبات با کمبود شدید زمین مواجه است./س

برچسب ها: اجرایی ، مصوبات ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.