عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: جبهه پايداري به دنبال برنامه محوري است و بر همين اساس اعضاي آن تصميم گرفتند تا برنامه‌اي را براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم تدوين کنند و قرار است، اين برنامه تا نوروز 92 روي ميز جبهه پايداري قرار گيرد.

حجت‌الاسلام حسين جلالي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اين که نفي فتنه و انحراف خطوط قرمز جبهه پايداري است، اظهار داشت: فتنه و جريان انحرافي داراي وحدت موضوع ، هدف و روش هستند و نفي اين دو جريان از شروط اساسي جبهه پايداري است.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اين که فضاي رقابتي در انتخابات آينده به صورت دو قطبي تعريف خواهد شد، افزود: دو گفتمان اصولگرايي ناب و گفتمان طرفداران طرح دولت وحدت ملي در انتخابات آينده در مقابل يكديگر قرار مي‌گيرند.

وي تصريح كرد: طرفداران طرح دولت وحدت ملي به دنبال اختلاف افکني در کشور هستند و انحراف و فتنه را دو روي يک سکه مي‌دانيم.

حجت‌الاسلام جلالي در ادامه درباره جزييات تيم تدوين برنامه رياست جمهوري جبهه پايداري، گفت: جبهه پايداري ورود مصداقي به انتخابات رياست جمهوري را تا زمان ثبت نام كانديداهاي انتخابات آتي به صلاح نمي‌داند و تاکنون نيز ورودي به مصداق‌ها نداشته است.

عضو جبهه پايداري ادامه داد: جبهه پايداري به دنبال برنامه محوري است و بر همين اساس اعضاي آن تصميم گرفتند تا برنامه‌اي را براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم تدوين کنند و قرار است، اين برنامه تا نوروز 92 روي ميز جبهه پايداري قرار گيرد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: جبهه پايداري درخواست ديدار با آيت الله مصباح را مطرح کرده است و شنبه هفته آينده اين درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار