نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: اگر قانون انتخابات، در مجلس راي آورد، دولت نيز حق دارد که از آن دفاع کرده و يا آن را رد کند و در نهايت تعيين‌کننده اصلي در اين زمينه، شوراي نگهبان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين علي سعيدي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با تأکيد بر اينکه قانون انتخابات هر چند سال يک‌بار بايد بازنگري شود، اظهار داشت: نمايندگان مجلس، منتخب مردم بوده و در جايگاه قانون‌گذاري بايد راجع به اصلاح قانون انتخابات، نظرشان را اعلام کنند.

وي افزود: اگر اين قانون در مجلس راي آورد، دولت نيز حق دارد که از آن دفاع کرده و يا آن را رد کند و در نهايت تعيين‌کننده اصلي در اين زمينه، شوراي نگهبان است.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران ادامه داد: شوراي نگهبان هم اجازه حضور مخالفان و موافقان اين قانون و ابراز نظرشان را به آنها داده و در صورت تاييد شوراي نگهبان، اين اصلاحات قانوني و لازم‌الاجرا براي همگان خواهد بود.

وي در رابطه با نحوه مبارزه جمهوري اسلامي ايران با رژيم صهيونيستي نيز تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران با ارسال پيام انقلاب اسلامي به جهانيان، رژيم صهيونيستي را در افکار عمومي جهان منزوي کرده است.

سعيدي در پايان خاطرنشان کرد: دفاع همه‌جانبه ايران از فلسطين، جهاني کردن مسئله فلسطينيان و افشاي جنايات رژيم اشغالگر صهيونيستي در صحنه‌هاي بين المللي باعث انزجار جهانيان از اين رژيم شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار