استاد بزرگ اضغر گلی زاده با 4.5 امتیاز در رده سوم دور ششم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در دور ششم پوریا درینی برابر مهرداد صداقتی نیز به برتری دست یافت و با 5.5 امتیاز به تنهایی در صدر جدول ایستاد. در دیگر دیدارهای بالای جدول، پوررمضانعلی برابر توفیقی به تساوی دست یافت و اصغر گلی زاده نیز برابر قائم مقامی پیروز شد. به این ترتیب سه نفر برتر در پایان این دور پوریا درینی با 5.5 امتیاز، امیر رضا پوررمضانعلی با 4.5 امتیاز و اصغر گلی زاده نیز با 4.5 امتیاز را تشکیل دادند.

در دور پنجم پوریا برابر احسان قائم مقامی به برتری دست یافت و با 4.5 امتیاز به صدر جدول صعود کرد. در پایان این دور پوریا درینی با 4.5 امتیاز در صدر قرار گرفت و امیر رضا پوررمضانعلی و مهرداد صداقتی هر یک با 4 امتیاز در مکانهای دوم و سوم ایستادند.

در پایان دور چهارم احسان قائم مقامی با 3.5 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. اصغر گلی زاده و پوریا درینی نیز هر یک با 3.5 امتیاز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم ایستادند.

در دور سوم تغییراتی در صدر جدول رخ داد و مهرداد صداقتی با 3 امتیاز صدرنشین شد. پس از وی همایون توفیقی، پوریا درینی، احسان قائم مقامی، امین نصری و اصغر گلی زاده هر یک با 2.5 امتیاز به ترتیب در مکانهای دوم تا ششم قرار گرفتند.

دور دوم مسابقات شطرنج قهرمانی آقایان با صدر نشینی امیر رضا پور رمضانعلی به پایان رسید.

در پایان این دور امیررضا پوررمضانعلی، همایون توفیقی، مهرداد صداقتی و امین نصری به ترتیب با 2 امتیاز در مکانهای اول تا چهارم قرار گرفتند./س

برچسب ها: جایگاه ، استاد ، رده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.