پورجعفریان گفت: تیم ها با آمادگی بالایی در این رقابت حضور داشتند و سطح بالای مسابقات باعث می شد تا کار قضاوت راحت نباشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مریم پورجعفریان- داور فوتسال در مورد قضاوت های خود در جام جهانی کوچک پرتغال گفت: در بازی بین تیم های روسیه و مالزی به عنوان داور وقت نگهدار، دیدار دو تیم روسیه و کاستاریکا به عنوان داور دوم، بازی بین مالزی و کاستاریکا به عنوان داور سوم، رقابت دو تیم اسپانیا و کاستاریکا به عنوان سر داور، مسابقه بین تیم های روسیه و اوکراین به عنوان سر داور و بازی بین تیم های برزیل ژاپن داور وقت نگهدار بودم. همچنین در بازی های ضربدری که بین تیم های اسپانیا و پرتغال و دو تیم برزیل و روسیه برگزار شد به ترتیب داور سوم و وقت نگهدار بودم و در بازی رده بندی که بین تیم های اسپانیا و روسیه برگزار شد به عنوان داور دوم قضاوت کردم.

وی در ادامه گفت: سطح رقابتهای جام جهانی کوچک بسیار بالا بود و همین امر باعث شد تا تمامی داوران، قضاوت سختی را پیش روی خود داشته باشند. بازیها بسیار حساس بود و تیمها برای کسب بهترین نتیجه، بازی پایاپای و تنگاتنگی را به نمایش گذاشتند. در واقع بانوان فوتسالیست همانند تیمهای آقایان حرفه ای بازی می کردند و حتی نوع خطا ها، قدرت بدنی و برخوردی که در بازی بین بازیکنان صورت می گرفت خیلی متفاوت تر از بازی های آسیا بود. در مسابقات اندونزی به عنوان داور ایران حضور داشتم اما سطح بازی تیم های آسیایی با تیم هایی که در سطح جهانی بازی می کنند بسیار متفاوت است.

پورجعفریان در پایان گفت: حضور در چنین مسابقاتی باعث می شود تا علاوه برکسب تجربه بیشتر، داوران ایرانی شناخته شوند و توانمندی های بانوان ایرانی را دست کم نگیرند.


چاپ [P]

برچسب ها: فوتبال ، بانوان ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار