نيروهاي ارتش سوريه در درگيري با شماري از تروريست هاي مسلح در محله الجبيله در ديرالزور شماري از آنها را به هلاکت رساندند. شماري از کشته شدگان در اين درگيري ها شناسايي شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الاخباريه سوريه ؛ در همين حال نيروهاي ارتش سوريه در درگيري با تروريست ها در محله هاي العرقي و پورسعيد در ديرالزور نيز شماري از آنها را به هلاکت رساندند. 

شماري از تروريست هاي وابسته به القاعده نيز در منطقه الحسينيه در ريف ديرالزور با نيروهاي ارتش سوريه  درگير شدند که طي آن منير جمل الشغال فرمانده گروه موسوم به گردان القصاص به هلاکت رسيد. خبرنگار شبکه الاخباريه سوريه همچنين از کشته شدن شش تن از تروريست هاي القاعده در نزديک آسياب ديرالزور خبرداد. سه تروريست ديگر نيز در روستاي الحصان و شماري ديگر نيز در منطقه حطله به هلاکت رسيدند. 

نيروهاي ارتش سوريه همچنين در درگيري با تروريست ها در ديرالزور يک خودروي زرهي و چهار دستگاه خودروي آنها را به همراه سرنشينان آنها در منطقه المريعيه منهدم کردند. در همين حال گروهي از تروريست هاي مسلح در منطقه الحويقه اقدام به توزيع اطلاعيه هايي به اسم نيروهاي پاسدار صلح کردند که در آنها از اهالي منطقه خواسته شده بود منازل خود را براي حفظ امنيت ترک کنند و پس از آن اقدام به سرقت و غارت منازل آنها مي کردند.
برچسب ها: سوریه ، ارتش ، هلاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار