مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت غنی ترین گنجینه نظام اسلامی ایران است و به همین دلیل باید در راستای اعتلا و ترویج آن تلاش شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، سلیمانی در همایش ستاد اجرایی فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و حفظ آثار آنان و تجلیل و تکریم از خانواده های آنها وظیفه اصلی این نهاد مقدس است.
وی با اشاره به اینکه ایثار و شهادت یکی از غنی ترین گنجینه های فرهنگی انقلاب اسلامی است، افزود: شهیدان، ایثارگران و آزادگان سرمایه های میهن اسلامی هستند.مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با اشاره به اهمیت اعتلا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: این امر وظیفه همگانی است و نیاز است این میراث به نسل آینده انتقال داده شود.
سلیمانی با بیان نقش جوانان در پاسداری از ارزش های انقلاب در عصر حاضر یادآور شد: وظیفه دانشجویان، جوانان و نوجوانان در شرایط کنونی حضور فعال در جهاد علمی است.
وی ادامه داد: دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان سرمایه های انقلاب با کسب مدارج علمی، ولایت مداری خود را همواره به اسلام و انقلاب ثابت کرده و ادامه دهنده راه پدران خود هستند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: کسب موفقیت های چشمگیر علمی، هسته ای، اقتصادی، نظامی و سیاسی در ایران اسلامی نشان از اقتدار ایران اسلامی است و این امر موجب نگرانی کشورهای مستکبر جهانی است.سلیمانی با اشاره به تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در شرایط کنونی اظهار داشت: نیاز با تلاش و پشتگار در این برهه از زمان هر فردی در نقش و جایگاه خود توطعه های دشمنان این مرزو بوم را بار دگر خنثی کند.
وی در ادامه افزود: تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در همه سطوح جامعه مهم است و باید مورد توجه همه مسئولان و مردم باشد.مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در پایان بیان کرد: انتظار می رود با دستیابی به مراتب بالای علمی، نظامی و سیاسی در آینده نزدیک شاهد پیشبرد اهداف نظام اسلامی باشیم/س
برچسب ها: فرهنگ ، ایثار ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.