تيراندازي در يک فروشگاه سه کشته و چندين زخمي بر جای گذاشت + فیلم

بر اثر تيراندازي فرد مسلح در يکي از فروشگاه هاي پورتلند آمريکا ، سه نفر کشته و چندين تن ديگر زخمي شدند.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، در اين حادثه که روز سه شنبه در حومه شهر کلاکاماس رخ داد ، مرد مسلح دو نفر را داخل فروشگاه به قتل رساند و سپس خودکشي کرد. شاهدان مي گويند مهاجم که لباس شبه نظاميان را بر تن داشت با نقابي شبيه کلاه ايمني در بازي هاکي به سمت جمعيت در نزديک فروشگاه تيراندازي کرد.
در اين هنگام ، مردم به همراه کودکان به سالن هاي انتهايي فروشگاه پناه بردند و تيم هاي پليس نيز بلافاصله وارد فروشگاه شدند تا مهاجم را دستگير کنند.  
سروان جيمز رودز ، از دفتر کلانتري کلاکاماس در ايالت اوريگان آمريکا مي گويد در اين زمان مي توانم تأييد کنم که فقط يک تيرانداز در حادثه نقش داشته، که او نيز کشته شده است.
به علاوه، ما دستکم يک زخمي داشتيم که با جراحات شديد از فروشگاه برده شد و علاوه بر خود تيرانداز ، دستکم دو نفر ديگر نيز کشته شده اند.
فروشگاهي که حادثه در آن رخ داد، يکي از شلوغ ترين مراکز خريد پورتلند به شمار مي رود. معاونان کلانتر شهر مي گويند اين مرکز خريد با صد و هشتاد و پنج مغازه تا پايان تحقيقات درباره حادثه تيراندازي بسته خواهد بود ، اما هنوز مشخص نيست که رسيدگي به اين مسئله چند روز طول مي کشد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.