مدیریت فناوری اطلاعات در کشور باید با انسجام بیشتری توسعه فناوری و ارتباطات را دنبال کند .

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ محمد رضا عارف، وزیر سابق پست و تلگراف در حاشیه بازدید از نمایشگاه و در جمع خبرنگاران با بیان این که توسعه فناوری اطلاعات ما با مشکل مدیریتی مواجه بوده و مدیریت این بخش باید با انسجام بیشتری کار را دنبال کند اظهار داشت: توسعه فناوری اطلاعات با مشکل مدیریتی مواجه بوده و این عدم انسجام مدیریتی باعث عقب ماندگی ما در این حوزه شده است.

 وی با تاکید بر اینکه ضروری است با انسجام بیشتری برروی بخش it سرمایه گذاری شود گفت:خصوصی سازی در ایران به معنای واقعی صورت نگرفته و تجربیات موفقیت آمیزی در این رابطه نداشته ایم.

وی اظهار داشت :خصوصی سازی در دنیا نشان داده میتوان دستاورد های مثبتی  بویژه در حوزه ICT  داشت و ارزش افزوده بالایی که در زمینه IT وجود دارد می تواند در پیشرفت کشور و رسیدن به نقطه خود اتکایی تاثیری بسزا داشته باشد.

 وزیر سابق پست و تلگراف همچنین در خصوص انتخابات الکترونیکی خاطرنشان ساخت:مدتی است دانشگاه های کشور پروژه های تحقیقاتی وسیعی برروی انتخابات الکترونیکی انجام داده اند و نتایج این تحقیقات به گونه ای است که می توان اطمینان لازم برای برگزاری آینده انتخابات دوره ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی را به سیاست گذاران داد./ح

برچسب ها: فناوری ، اینترنت ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار