مدیر مرکز رشد علوم انسانی گفت: نظر به استقبال سازمان های مردم نهاد و شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نیز اهمیت موضوع، نمایشگاه طرح ها، ایده ها و دستاوردهای سبک زندگی اسلامی تا ۳۰ دی ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مصطفی ملایی گفت: دراین راستا دیدار با علما و نخبگان حوزه و دانشگاه، تدوین ۵ طرح بنیادین هم اندیشی با موضوع های تخصصی در زمینه سبک زندگی، ارتباط با مرکز پژوهش های صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد و بنیاد ملی بازی های رایانه ای و موسسات صاحب نام حوزه علوم انسانی و… در دستورکار قرار گرفته است.
مدیر برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی گفت: این نمایشگاه در موضوعات مختلفی از جمله صنایع فرهنگی و اسلامی، انیمیشن، بازی های رایانه ای، عفاف و حجاب ، معماری اسلامی و… برگزار خواهد شد و تاکنون نیز استقبال خوبی از سوی شرکت ها و موسسات دانش بنیان معتبر برای شرکت در این نمایشگاه ها صورت گرفته است.
نمایشگاه طرح ها، ایده ها و دستاوردهای سبک زندگی اسلامی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به همت پارک علم وفناوری و با مدیریت مرکز رشد علوم انسانی برگزار خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.