دو شاكي خصوصي از ابعاد گسترده فعاليت‌هاي غيرقانوني گرداننده اصلي شبكه‌هاي معاند ضد نظام در كشور پرده برداشتند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، روز گذشته دادستان تهران از دستگيري 28 نفر از عاملان شبكه‌هاي ماهواره‌اي خبر داد و اين در حالي بود كه پيش از آن باشگاه خبرنگاران از کشف تعداد قابل توجهی استودیوی زیرزمینی مروج ابتذال و مرتبط با عناصر ضدانقلاب و بیگانگان كه با اين استوديوها همكاري مي‌كردند منتشر كرده بود.

در حال حاضر انتشار خبر دستگيري اين عامل اصلي و مرتبط با شبكه‌هاي بيگانه كه خود، مدير يكي از شبكه‌هاي وابسته به فرقه ضاله بهائيت بوده است باعث شده شاكيان ديگري در تماس با باشگاه خبرنگاران، از اتهامات ديگر اين فرد پرده بردارند.

 خانم(م) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از شكايت خود از عامل اصلي شبكه‌هاي بيگانه خبر داد.

وي افزود: 4 سال پيش اين فرد در قالب شركت گلدن گروپ در خيابان آفريقا 400 دستگاه آپارتمان فروخت كه يكي از خريداران اين آپارتمان من و همسرم بوديم، ما براي خريداري اين آپارتمان در دوبي 60 ميليون تومان پرداخت كرديم كه قرار بود سال 2009 تحويل داده شود.

اين شاكي تصريح كرد: پس از پيگيري‌ها مشخص شد كه اين فرد كلاهبرداري كرده و قصد تحويل آپارتمان‌ها را ندارد و گويي اصلا اين آپارتمان‌ها در دوبي وجود خارجي نداشت.

آقاي(ش) ديگر شاكي اين عامل اصلي شبكه‌هاي بيگانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: اين فرد حدود 400 آپارتمان در دوبي به تعدادي از هموطنان ما فروخته است كه اين آپارتمان‌ها وجود خارجي نداشتند.

وي با بيان اينكه اين آپارتمان‌ها با مهر طلايي آسيا فروخته شده است، تصريح كرد: پس از اينكه نسبت به كلاهبرداري اين فرد اطمينان حاصل كردم، مداركي را از اقدامات وي جمع‌آوري نمودم كه در پي اين تحقيقات مشخص شد، وي در اقداماتي نظير قاچاق زنان و دختران به دوبي و اعزام غيرقانوني دانشجويان دخالت داشته است و از اين طريق نيز مرتكب كلاهبرداري‌هاي كلاني شده است.

اين شاكي ادامه داد: اين شبكه ماهواره‌اي  به اين شخص اختصاص دارد و وي با قاچاق زنان و دختران به دبي كلوپ‌هاي شبانه‌اي را در آنجا داير كرده بود.

براساس اين گزارش؛ شاكيان مزبور ضمن تشكر و قدرداني از وزارت اطلاعات و دادستاني كل كشور براي دستگيري اين فرد و ساير عواملي كه با وي در اين خيانت آشكار همراهي كرده‌اند، از باشگاه خبرنگاران درخواست كردند، خبرهاي مرتبط را در اين زمينه اطلاع رساني كند تا ساير شاكيان اين پرونده شكايات خود را به مراجع قضايي ارجاع دهند.

باشگاه خبرنگاران
، ضمن اعلام آمادگي براي انتشار آخرين جزييات اين پرونده، اسناد و مدارك ارسالي در اين زمينه را نيز منتشر خواهد كرد.

گفتني است؛ پيش از اين باشگاه خبرنگاران از فعاليت شبکه گسترده‌ای از عوامل همراهی کننده با شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه، ضدانقلاب، شبکه‌های مارک‌دار وابسته به سرویس‌های جاسوسی دشمنان ملت ایران و متصل به فرقه ضاله جهانی بهائیت پرده برداشته بود كه اين شبكه‌ها با دریافت وجوه کلان، آن هم از مجاری و روش‌های موسوم به «پولشوئی» و با اغفال تعدادی از افراد ساده‌لوح، به تامین برنامه‌ برای شبکه‌های ضدانقلاب، مبتذل و ضداسلامی می‌پرداختند و خطوط قرمز اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی جامعه را زیر پا گذاشته بودند، كه شناسایی و منهدم شدند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار