عضو کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس با اشاره به برگزاری جلسات گروهی و رفت و آمدهای مکرر نمایندگان در صحن علنی مجلس گفت: برگزاری جلسات گروهی در صحن مجلس خلاف آیین نامه داخلی است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه‌ای افزود: براساس ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان موظف به رعایت نظم و انضباط در برگزاری جلسات علنی و غیرعلنی مجلس هستند که این موضوع در روزهای اخیر رعایت نشده است.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: همواره و به طور مکرر مهمانان جلسه از چرایی ترددهای زیاد نمایندگان در صحن علنی و همین طور برگزاری جلسات گروهی سوالاتی می پرسند که این مساله با توجه به پخش تصاویر جلسات از رسانه ملی زیبنده نمایندگان و مجلس نیست.

محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر آیین نامه ای امیرآبادی گفت: تذکر شما به جاست و باید این مساله و رعایت نظم و انضباط جلسات از سوی نمایندگان رعایت شود اما برخی نمایندگان نیز به دلیل مشغله های کاری صحن علنی را فرصت خوبی برای برگزاری جلساتی نظیر مجامع نمایندگان استانی می دانند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، صحن ، نمایندگان ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار