رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه این حزب در فعالیت‌های سیاسی خود در دوران انتخابات به دنبال سهم‌خواهی نیست، گفت: منحرفان نمی‌خواهند قدرت را از دست بدهند و به دنبال مشوش کردن فضا هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امیر نظیفی سه‌شنبه شب در مراسم آغاز به کار رسمی واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی در این شهرستان اظهار داشت: فعالیت‌های این حزب در راستای روشنگری جامعه و زنده نگه داشتن شعارهای انقلاب است و به دنبال دستاوردهای دنیوی نیست.

وی اهداف حزب مؤتلفه را همان اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مهم‌ترین برنامه این حزب پاکسازی افکار و تعمیم دادن آنها به عامه مردم و به ویژه جوانان است و منبع این پاکسازی نظرات مقام معظم رهبری و روحانیت است.

رئیس واحد جوانان مؤتلفه اسلامی، دیدار با مراجع قم، ارائه گزارشات فعالیت‌ها به مقام معظم رهبری و مشورت با معظم‌له را از جمله برنامه‌های این حزب ذکر و تصریح کرد: این اقدامات موجب می‌شود تا پاکسازی افکار به عنوان یکی از وظایف فعالان حزب مؤتلفه به درستی انجام شود و راه اشتباه بسته شود.

وی با اشاره به برهم خوردن نظم سیاسی در زمان انتخابات و سوءاستفاده فرصت‌طلبان از این شرایط خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد برخی شبهات به دنبال سوءاستفاده از انگیزه‌های جوانان است لذا حزب مؤتلفه با هدف روشنگری و با برپایی جلسات و انتشار جزوات به دنبال جلوگیری از این فرصت‌طلبی‌ها است.

نظیفی شناختن انقلاب را خروجی حزب مؤتلفه خواند و اضافه کرد: با توجه به تغییرات نسل‌ها و آگاهی نداشتن نسل امروز از انقلاب و اهدافش، این حرب وظیفه دارد نسبت به معرفی انقلاب اسلامی به آنها و دادن فکر و ایده صحیح به این نسل اهتمام ورزد.

رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به برخی حرکات گروه انحرافی بیان داشت: با توجه به اخبار رسیده این گروه به دنبال این است که قدرت را از دست نداده و همچنان در این میدان باقی بماند، آنها به دنبال مشوش کردن فضا هستند تا به نفع خود بهره‌گیری کنند.

نظیفی با رد شکست حزب مؤتلفه در انتخابات گذشته تأکید کرد: حضور 80 نفر از اعضاء و یا طرفداران این حزب در مجلس شورای اسلامی گواه بر پیروزی حزب مؤتلفه است و حضور بادامچیان و حبیبی به عنوان نمایندگان این حزب در انتخابات تنها به دلیل احساس تکلیف بود و نباید در این زمینه تنها تهران را در نظر گرفت.

وی، اصلاح امور، ایجاد صلح، محبت و جاری کردن عدالت در جامعه، شناسایی افکار پاک در جامعه، آگاه‌سازی و هدایت جامعه به سوی اهداف انقلاب را از دیگر اهداف و وظایف حزب مؤتلفه اسلامی برشمرد

رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به وجود دفتر حزب مؤتلفه اسلامی در 30 استان و 200 شهرستان کشور تأکید کرد: این حزب قصد عضوگیری نداشته بلکه هدفش تنها جذب جوانان و افراد مؤمن و متعهد به انقلاب به منظور حفاظت و صیانت از دین اسلام، کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تشریح چگونگی شکل‌گیری و سابقه فعالیت حزب موتلفه اسلامی در کشور، منشاء تشکیل این حزب را حرکتی انقلابی و قدرتمند به نفع ملت ایران و اسلام عنوان کرد.

در پایان این مراسم علی ابوالفضلی به عنوان مسئول واحد جوانان دفتر مؤتلفه اسلامی کاشان و امیرحسین وطنخواه به عنوان مسئول واحد دانشجویی و طلاب این دفتر معرفی شدند./ج1

برچسب ها: موتلفه ، طلاب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.