مدیر بیمارستان آیت اله كاشانی شهركرد، عصر سه شنبه، از آغاز عملیات درمان معلمان مجروح حادثه تصادف محور بروجن به لردگان در این مركز خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

دكتر هدایت اله للـه گانی گفت: بلافاصله پس از انتقال مجروحان این سانحه، كار درمان مصدومان از سوی كادر پزشكی بیمارستان آیت اله كاشانی شهركرد آغاز شد.

وی تصریح كرد: در حال حاضر، 17 مجروح از بیمارستان بروجن به بیمارستان آیت اله كاشانی شهركرد، به وسیله شش دستگاه آمبولانس و یك دستگاه اتوبوس مجهز حمل مجروح منتقل شده است.

به گفته وی؛ از این تعداد مجروح، حال 6 نفر وخیم است كه 3 نفر به بخش ICU منتقل شده اند و سه نفر نیز تحت اقدامات تشخیصی درمان تخصصی قرار دارند.

هدایت اله للـه گانی گفت: مابقی نیز وضع عمومی رضایت بخشی دارند.

مدیر بیمارستان آیت اله كاشانی شهركرد افزود: بیش از 50 نفر از پزشكان و كادر بیمارستانی هم اكنون مشغول ارائه خدمات درمانی و پیراپزشكی به مصدومان این حادثه می باشند.

گفتنی است؛ سانحه تصادف صبح روز سه شنبه 21 آذرماه 91، 2 دستگاه مینی بوس سرویس معلمان مدارس كه از شهركرد به سمت لردگان در حرکت بودند، با یک دستگاه کامیون، در محور بروجن - لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، باعث كشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 29 فرهنگی شد./ع

برچسب ها: تصادف ، معلمان ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.