رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری گفت: كارشناسان پلیس راه، با حضور در محل حادثه تصادف و بررسی موضوع، علت اصلی تصادف دیروز در محور بروجن ـ لردگان را تجاوز به چپ خودروی كامیون بنز اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سرهنگ عزت اله اعرابی اظهار داشت: ساعت شش و 30 دقیقه صبح دیروز ( سه شنبه 21 آبان 91 )، یك دستگاه خودرو كامیون بنز در محور لردگان به بروجن در حركت بود كه با دو دستگاه خودروی مینی بوس برخورد كرد.

وی افزود: در این سانحه متأسفانه دو نفر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت كردند و مصدومان حادثه نیز با كمك پرسنل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینكه در بیشتر سوانح رانندگی، تخطی از سرعت مطمئن و انحراف به چپ، از علت های اصلی وقوع تصادف است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی خود با خودرو جلویی و سرعت مجاز را رعایت كنند.

گفتنی است؛ سانحه تصادف صبح روز سه شنبه 21 آذرماه 91، 2 دستگاه مینی بوس سرویس معلمان مدارس كه از شهركرد به سمت لردگان در حرکت بودند، با یکدستگاه کامیون، در محور بروجن - لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، باعث كشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 29 فرهنگی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.