وزير آموزش و پرورش، به مناسبت سانحه تصادف در محور شهركرد به لردگان و جان باختن 2 تن از فرهنگيان استان چهارمحال و بختیاری، پيام تسليتي صادر كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

متن پیام تسلیت دكتر حمیدرضا حاجي بابايي؛ وزير آموزش و پرورش به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحيم

" مَا عِنْدَكُمْ يَنفَدُ وَمَا عِنْدَ اللَّهِ بَاقٍ " ( قرآن كريم )

حادثه غم انگيز تصادف ميني بوس در محور شهركرد به لردگان و جان باختن 2 تن از فرهنگيان زحمتكش، موجب تأثر و تألم اينجانب، عموم فرهنگيان و دانش آموزان گرديد. بدون ترديد، اين پيام آوران دانش و آگاهي كه عمر گرانبهاي خود را در سنگر  مبارزه با ديو جهل و ترويج علم و دانش سپري نموده اند، هم اكنون، در جوار رحمت واسعه حق تعالي آرميده و از فيوضات الهي بهره مند مي باشند.

اينجانب، ضمن عرض تسليت به مردم غيور و ولايت مدار استان چهارمحال و بختياري، به ويژه فرهنگيان، دانش آموزان و خانواده هاي محترم، صبر براي بازماندگان و غفران الهي براي آن مهاجرين الي الله، از درگاه ايزد منان مسالت مي نمايم.

حميدرضا حاجي بابايي

وزير آموزش و پرورش

*******

گفتنی است؛ سانحه تصادف صبح روز سه شنبه 21 آذرماه 91، 2 دستگاه مینی بوس سرویس معلمان مدارس كه از شهركرد به سمت لردگان در حرکت بودند، با یکدستگاه کامیون، در محور بروجن - لردگان در مسیر دوراهان ( قبل از بیژگرد ) در استان چهارمحال و بختیاری، باعث كشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 29 فرهنگی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.