مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد با بيان اينكه فائزه هاشمي بر اساس شواهد زيادي در حوادث بعد از انتخابات نقش كليدي داشته و فعاليت هاي ضدنظام وي اثبات شده است گفت: اميدواريم قوه قضاييه با قاطعيت حکم دادگاه را مورد بازبيني قرار دهد.

سعيد گل صنم لو مسئول سياسي بسيج دانشجوي دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه فائزه هاشمي رفسنجاني بر اساس شواهد زيادي در حوادث بعد از انتخابات نقش كليدي داشته و فعاليت هاي ضدنظام وي اثبات شده است گفت: گويا در حكم صادره از دادگاه به اقدامات ضدنظام وي اصلا توجه نشده لذا اين حكم از نظر ما غير قابل قبول است.

مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد تاکيد کرد: اميدواريم قوه قضاييه با قاطعيت حکم را مورد بازبيني قرار دهد.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه موج هتاکي به آيت الله جنتي در آستانه بررسي صلاحيت کانديداهاي مجلس، افزايش يافته بيان داشت: آيت الله جنتي همواره بر مواضع و حمايت هاي خود درباره نظام جمهوري اسلامي پايبند بوده و اين مسئله از نظر دشمنان نظام قابل قبول نيست.

سعيد گلم صنم‌لو افزود: همواره در زمان نزديک به بررسي صلاحيت کانديداها هتاکي به آيت الله جنتي و شوراي نگهبان به عنوان حربه دشمن براي تضعيف جايگاه مهم شوراي نگهبان در نظام جمهوري اسلامي قلمداد مي شود.

وي ادامه داد: در خواست جامعه دانشجويي از امت حزب الله حفظ هوشياري و حضور در صحنه انتخابات است و مسئولين نيز عوامل اينگونه هتاکي ها را شناسايي و به مردم معرفي کنند.

مسئول سياسي بسيج دانشگاه شاهد در پايان خاطرنشان کرد: جامعه دانشجويي ضمن دفاع از آيت الله جنتي به عنوان فردي پايبند به انقلاب و نظام،‌اميدواريم مردم موقعيت شناسي و دشمن شناسي خود را حفظ و نسبت به رفع توطئه ها با توجه به بيانات مقام معظم رهبري اقدام نمايند.
/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار