تمام هستی طفيل وجود پيامبر اكرم(ص) است و اجرای سيره نبوی در جامعه مهم‌ترين راهكار مقابله با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، امام جمعه موقت اراک گفت : پرهيز از گناهان و منكرات بهترين وسيله پاكيزه نگه داشتن روح است.

حجت‌الاسلام حسينی‌پور بر ضرورت انديشيدن تمهيدات لازم به‌منظور برگزاری مراسم گراميداشت سالروز رحلت جانگداز پيامبر اكرم(ص) به نحو مطلوب و شايسته تأكيد كرد و افزود: برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در غم از دست دادن پيامبر مكرم اسلام(ص) پاسخی محكم برای جسارت‌های دشمنان به ساحت اين شخصيت نورانی است.

مصطفی مشايخی، مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی نيز در ادامه با بيان اينكه بعثت پيامبر اكرم(ص) انقلاب فكری و ذهنی بود كه برگرفته از انديشه و تفكر بود، افزود: هدف از رسالت نبی مكرم اسلام، رواج اخلاق‌مداری بين انسان‌ها بود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن در شرايط كنونی گفت: دشمنان در قالب جنگ نرم به‌دنبال تسخير افكار و اذهان جامعه هستند؛ چراكه تغيير فكر و انديشه باعق تغيير يافتن رفتار هر فرد می‌شود.

مشايخی با بيان اينكه خداوند در قرآن، پيامبر(ص) را به محبت نسبت به مردم فراخوانده است و همين محبت باعث رواج اسلام در طول تاريخ شده است، گفت: دشمنان به تأثير محبت در رسيدن به هدف واقف بوده؛ لذا امروز شاهد وجود 2 هزار و 500 فرقه انحرافی هستيم كه با محبت‌های كاذب خود به‌دنبال جدا كردن جوانان از سيره نبوی هستند. محبت خانواده‌ها و مراكز فرهنگی نسبت به جوانان باعث می شود آنها به هيچ وجه جذب دشمنان نشوند./س

برچسب ها: جنگ نرم ، سیره نبوی ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.