سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت:دستمزدی که بابت قراردادم در تیم آذربایجان گرفتم برای مربیان داخلی غیر باور است .

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:من عاشق کشتی هستم و هر کجا که بود با همه وجود و توان تلاش کردم اما واقعیت این است که مربیان داخلی به حقشان نمی رسند و آن طور که باید به آنها توجه نمی شود.

وی ادامه داد:با حضورم در تیم آذربایجان شاید راه برای سایر مربیان داخلی باز شود تا آنها نیز بتوانند کار خود را درسایر کشور ها آغاز کنند.

خیر آبادی تصریح کرد:حضور هر مربی یا ورزش کاری از ایران در سایر کشور ها یک افتخار ملی محسوب می شود که باید این فرصت ها را غنیمت بشماریم چرا که هم اکنون ورزش حرفه است و ما نیز باید حرفه ای فکر کنیم.  

وی درباره این که آیا برای ادامه کارش نیاز به رضایت نامه فدراسیون کشتی داردگفت:اصلا این طور نیست چراکه زمانی که می خواستم کارخود را آغاز کنم مسئولان ورزش آذربایجان این موضوع را از فیلا استعلام کردند و آنها نیز در جواب اعلام داشتند که قوانین حضور کشتی گیران در سایر کشورها شامل مربیان نمی شود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک 2012 درباره برنامه هایش اظهارداشت:یک ادروی دو هفته ای را با هدف شناخت نفرات برگزار کردیم در مجموع  از شرایط راضی هستم.27 آذر ماه به آذربایجان می روم با یک کمیته فنی 5 نفره مسابقات اوپن را نگاه می کنیم و سپس اردوی بعدی تیم 30 آذرماه آغازخواهد شد.

خیرآبادی درمورد این که چه برنامه ای برای حضور پرقدرت در جام جهانی تهران  دارد گفت: حقیقت این است که ازهمان ابتدا هم به مسئولان ورزش آذربایجان گفتم هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی اروپا و بعد رقابتهای جهانی است و به مسابقات جام جهانی صرفا به عنوان یک میدان تدارکاتی خوب برای کشتی گیرانمان نگاه می کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذر بایجان درپاسخ به این سوال که آیا در این مدت با محمد بنا ارتباطی داشته است گفت: متاسفانه به طور مستقیم با بنا صحبتی نداشتم چون وی برای دیدن خانواده اش خارج از کشور است اما روز گذشته از طریق یکی از دوستان مشترک از حال او با خبر شدم.همیشه گفته ام و خواهم گفت من مدیون بنا هستم او حق استادی برگردم دارد ، با همه وجود دوستش دارم و مطمئن باشید باز هم برای شاگردی پیش وی بازمی گردم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار