دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: در حال حاضر بخشی از قایقرانان تیم ملی آقایان در کانکس حضور دارند که این محل بسیار مدرن است.

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این قایقرانان کشورمان در بخش بانوان در خوابگاه 5 سالن حضور داشتند که به دلایلی خوابگاه بانوان در این محل تعطیل شد و ما تصمیم گرفتیم تا امکانات بهتري را در اختیار بانوان قرار دهیم به همین دلیل یکی از خوابگاه های مجموعه ورزشی آزادی را در اختیار آنها قرار دادیم و قرار شد محلی را برای تیم ملی آقایان در نظر بگیریم.

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: در حال حاضر بخشی از قایقرانان در خوابگاه مجموعه آزادی تهران هستند و بخش دیگر نیز در کانکس هایی که پیش از این برای رفاه قایقرانان تعبیه شده بود اسکان داده شدند.

امینی افزود:امکانات بسیار خوبی در اين کانکس ها قرار دارد و تمام نیازهای ملی پوشان نیز در اختیار آنها قرار گذاشته شده و این کانکس ها بسیار لوکس هستند البته با توجه به اینکه محسن شادی و احمدرضا طالبیان قایقرانان المپیکی کشورمان هستند به همین دلیل آنها در برج قایقرانی حضور دارند.

وی تصریح کرد: همچنین من اعتقاد ندارم که این امکانات در شرایط بسیار ایده ال است اما در حال حاضر ملی پوشان با  هیچ مشکلی مواجه نیستند و آنها گله ای در این خصوص نداشتند با توجه به اینکه فدراسیون قایقرانی چند ماهی است که به مجموعه ورزشی آزادی تهران انتقال پیدا کرده است به همین دلیل در حال حاضر به غیر از ملی پوشان المپیکی سایر قایقرانان نمي توانند در برج قایقرانی اقامت داشته باشند.

دبير فدراسيون قايقراني خاطر نشان کرد: ما علاقه مندیم که ملی پوشان در هتل المپیک اقامت داشته باشند اما با توجه به شرایط کنونی و مشکلات مالی فدراسیون امکان انتقال قایقرانان به این محل وجود ندارد و همچنین با این شرایط فراهم کردن چنین امکاناتی برای سایر فدراسیون ها نیز مقدور نیست.

اميني یاد آور شد: خوشبختانه در حال حاضر اردوهای آماده سازی تیم های ملی به صورت مداوم پیگیری می شود و مشکلی از تغذیه ملی پوشان نیز وجود ندارد .

وی در پایان در خصوص برنامه های کاناپلو گفت: با پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر کاناپلوی باشگاه های کشور دور برگشت این مسابقات به زودی از سر گرفته می شود و در حال حاضر این مسابقات نسبت به برنامه های تیم ملی ارجعیت دارد به همین دلیل در حال حاضر در نظر داریم این رقابتها را در سطح خوبی برگزار کرده و سپس برنامه های تیم ملی را عملیاتی کنیم./مح

برچسب ها: المپیک ، قایقرانان ، کانکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار