چندی قبل رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در زندان اوین به سوالات قاضی پرونده "ش.د" پاسخ دادو يک روز را در اوين گذراند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: پس از اتفاقات آن  روز و حضور کفاشیان در اوین شایعات زیادی پیرامون این قضیه به بیرون درز کرد تا جایی که کفاشیان اعلام کرد من به دلیل اطلاع از پرونده متهم خواسته شدم و مشکل خاصی نیست اما طبق اطلاع ما دادستان پرونده کفاشیان را بسته تلقی نکرده است و تا جایی که ما مطلع شدیم منابع آگاه معتقدند نه تنها عزیز محمدی رئیس مسابقات سازمان لیگ ارتباطی به استنطاق از کفاشیان ندارد بلکه با حضورش در اوین به نوعی مسبب کفالت و قرار تامین کفاشیان شده است.

البته تا جائيکه مطلع هستيم کفاشيان طبف ماده 132 بند 3 آزاد شده است که اين موضوع را نيز ما تائيد نمي کنيم اما مراجع قضائي تلويحا موضوع قرار تامين را تائيد کرده اند.




حال بايد ديد براي فردي که مدعي است فقط به عنوان مطلع در اوين حاضر شده قرار تامين صادر مي شود يا خير؟

البته صحت و سقم آن بر ما پوشیده است اما عزیز محمدی در حال حاضر نخواسته است که در این باب صحبت کندو پشت پرده قضیه حضورش در زندان اوین را به بعد موکول کرده است.

اما نکته جالب توجه این است که کفاشیان امروز صبح در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از برگزاری مجمع فوق العاده خبر داد که البته هر مخاطبی می تواند بحث پرونده را به نوعی دیگر تعبیر کند اما برکناری و یا پرونده  ش. د  نیست.

باید منتظر ماند و در آینده پس از موافقت وزیر ورزش با برگزاری مجمع و پس از آن تبعات آن اصل قضیه روشن شود.


برچسب ها: کفاشیان ، فوتبال ، اوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار