همزمان با برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع مخابرات، کتاب " پوستر مخابرات " منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فرهنگ فيلم تهران؛ کتاب پوستر مخابرات شامل 23 پوستر، مربوط به کارگاه طراحی پوستر  از آثار طراحان گرافیک ایران است که به تازگی به چاپ رسیده است.
در این کتاب در که بصورت رنگی و تیراژ 1000 نسخه به چاپ رسیده است، آثار آرمین مرسی، آزاده قلی زاده، اعظم احمدپور، سینا افشار، عابد زارعی، فاطمه ارسطویی، فاطمه پرنون، فاطمه حقیقت، فرشاد عیسی پور، فرناز مزین، محمد حمامی، محمد کریمی فر، محمدحسین ایروانی، محمدرضا حافظی، محمود فریزی، مستوره سرحدی، مهشید آسوده خواه، مهناز عابدینی، نادیا آقابیگی، نجمه فامیل دشتی و هدیه هدایت زاده مشاهده می شود.
در این کتاب یاد شده با مقدمه دکتر داود زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت ملی مخابرات ایران و استاد فرزاد ادیبی مدرس کارگاه طراحی پوستر به چاپ رسیده است.
کارگاه طراحی پوستر با موضوع مخابرات به سفارش شرکت سهامی مخابرات ایران و اجرای شرکت علمی و فرهنگی فرهنگ فیلم تهران در آبان ماه 1391 در محل نگارخانه ایوان برگزار شد که آثار تولید شده طی روزهای 21 لغایت 24 آذرماه در نگارخانه ایوان به نمایش گذاشته شده است.
گفتني است؛ نگارخانه ایوان  در خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه جهان کودک، کوچه کمان، پلاک 25 واقع شده است و علاقه‌مندان از ساعت 10 الی 16 ایام یاد شده می توانند از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند./ص
برچسب ها: پوستر ، فیلم ، کتاب ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار