نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ديدار با مديران صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري گفت: به همان میزان که به خبر توجه می شود، باید محتوای خبر هم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در اين دیدار، با ابراز رضایت از عملكرد صدا و سيماي استان گفت: اراده قابل قبولی در اين مركز وجود دارد که باعث می شود هم کار به خوبی صورت گیرد و هم خوب منعکس شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با اشاره به حساسیت فعاليت رسانه اي افزود: اقتضای رسانه این است که در منظر عام باشد؛ پس مراقب باشید کار به صورت کامل و بدون نقص صورت گیرد و حقی از کسی ضایع نشود.

وي با تشکر از برنامه های احکام و تفسیر صدا و سیمای استان گفت: نکات اخلاقی، تهذیب و معنویت از ضرورت های جامعه است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد عملکرد واحد اطلاعات و اخبار را در بیان مشکلات مردم و تهیه گزارش های خبری بسیار خوب بیان و خاطر نشان كرد: به همان میزان که به خبر توجه می شود باید محتوای خبر هم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام اهمیت به محتوای اخبار را در رشد فکری جامعه بسیار مفید دانست.

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم در اين ديدار با اشاره به رسالت خطير صدا و سیما گفت: مخاطب باید در کوتاه ترین زمان ممکن انتظارات مورد نظر خود را از صدا و سیما بگیرد.

حجت اله رحیم زاده افزود: در حوزه برنامه سازی و مخاطب، باتوجه به گرفتاری های روزمره مردم، باید سعی شود در قالب برنامه های کوتاه، پیام های اصلی و کلیدی به مخاطب منتقل شود.

وی، مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد را محوری ترین مکان برای انجام مراسم و آیین های مذهبی استان بیان کرد و گفت: شبکه جهان بین آمادگی دارد برنامه های فرهنگی اجرایی در این مکان را به صورت زنده پوشش دهد.

مديركل، قائم مقام و معاونان صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهركرد، در دفتر ایشان ديدار كردند./س

برچسب ها: محتوا ، خبر ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.